Beoordeeld op 14 mei 2019

Super gezellig Engels hotel,goed kamers en gelegen buiten het centrum.
Het personeel super vriendelijk tot aan de kamer meisjes.
GOED uitgebreide ontbijt en ook dinerkaart.
En met uitgebreide spa, mij vrouw had gevallen in Rye en alle personeel waar
verzorgt voor haar.
We heb weer geboekt voor 2020.

Kamertip: Begane grond 16,17,18 en suites 62, 63 ,64 goed uitzicht
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Kamers aan upgrade toe, mooi tuin, goede keuken met uitgebreide menu volledig spa. Personeel vriendelijk en behulpzaam Ligt op een vrij rustig weg. Zal zeker terug gaan. Ruim parkeer plaatsen. Binnen tien minuten rijden van Rye en dichtbij andere bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 21 juni 2018

Gezellig Engels hotel met mooie spa faciliteiten. Goed ontbijt en uitgebreide dinerkaart.
Rustig gelegen buiten het centrum in een mooie natuur omgeving.Prima uitvalsbasis voor tourritten door Kent & Sussex.

Kamertip: Voorzijde, mooie typische oud Engels ruime kamer.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 14 juni 2018

Dit is een stijlvol, ouderwets hotel, zoals je in Groot Brittannie verwacht.
Kamers netjes, ruim.
Personeel vriendelijk. Helaas geen lift aanwezig, dus koffers de trap opslepen. Voor mij onmogelijk, gelukkig kon mijn man dat wel.
Goed restaurant aanwezig. Redelijke prijs. Allen lunch veel te duur.

Kamertip: Ik zou zelf volgende keer een kamer op begane grond willen.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 19 mei 2018

Gezellig familiaal hotel met recent gym en sauma en zwembad. Gedienstig personeel en prima eten. Een goede uitvalbasis om de tuinen in de buurt te bezoeken. We waren daar met busgezelschap. Het hotel heeft een tuin vanaf de kamer en restaurant zichtbaar. Ook prima bar.

Kamertip: Kamer 34 was prima.
Datum van verblijf: mei 2018