186 US$
Hotels.com186 US$
eDreams186 US$
Hurb191 US$
Beoordeeld op 25 december 2018 via mobiele applicatie

We hadden een ongelooflijk verblijf in dit hotel! Gebouwd op kliffen aan de Pacific geniet je telkens weer van een ander uitzicht terwijl je door de prachtige tuinen loopt. Echt een hoogtepunt van onze reis. En bleek ook nog eens dat de gastheren Nederlands spreken (de eigenaars zijn Belgisch). TOP

Datum van verblijf: december 2018
BocasdelMar, Manager van Hotel Bocas Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2018

Hartelijk dank voor jullie review en de positieve opmerkingen. Zijnde een boutique hotel in Belgisch familie bezit, vult het ons altijd weer met trots om gasten uit Europa te verwelkomen en onze eigen taal te oefenen. Hopelijk zien we jullie terug in de toekomst.

Team Hotel Bocas del Mar

Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijk verblijf met zeer gastvrije mensen. Erg mooie kamers en heerlijk gegeten in een mooi restaurant. Echt een minpunt is de de veel te hoge prijs van de excursies en de huur van onder andere de kano's.

Datum van verblijf: augustus 2018
BocasdelMar, Manager van Hotel Bocas Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Hartelijk dank voor de review. We zijn enorm blij dat jullie hebben genoten van het verblijf in Bocas del Mar. Hopelijk zien we jullie terug in de toekomst. Ter informatie voor onze toekomstige gasten bevestigen wij graag dat onze populaire excursies en activiteiten scherp geprijsd zijn, vergeleken met vergelijkbare hotels en activiteiten in Midden-Amerika. Wij vergelijken dit regelmatig om er zeker van te zijn dat we een juiste prijs/kwaliteit bieden. Onze kayaks bijvoorbeeld zijn te huur voor slechts $3-$4 per uur (minimum 4 uur). Ons kleurrijke overzicht met alle activiteiten is beschikbaar op aanvraag.

Het team van Bocas del Mar

Beoordeeld op 29 juli 2018

Twee jaar geleden bezochten wij voor het eerst dit hotel, bij ons tweede bezoek aan deze regio waren wij hier terug, opnieuw zoals de vorige keer, werden wij ontvangen met heel veel liefde , wij waren er terug thuis, gans het team stond voor ons klaar en kende zelfs nog onze naam. Dit deed ons echt deugd, wij bemerkten dat er meer klanten waren dan over twee jaar, maar dat deed niets aan de service, een teken dat alles met zorg opgevolgd wordt , het ganse team, doet er alles aan om de vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen, niets is hen teveel. De keuken was toen heel goed, en wij moeten bekennen dat hier niet stilgezeten wordt, de maaltijden zijn nog verfijnder geworden. Ook de tours , vooral de quad en de polaris tour , mag je echt niet overslaan.alle tours worden aangeboden in het hotel en worden ook met zorg voorbereid. Kortom ons reis en het 10 daagse verblijf in het hotel, waren weer eentje om nooit meer te vergeten, het heeft ons deugd gedaan terug bij jullie te zijn, een dikke proficiat , aan iedereen van het personeel en managers . Dank u wel voor de deugddoende vakantie. Ook aan de vriendelijke eigenaars van Bocas de Mar een welgemeende Merci.

Datum van verblijf: juli 2018
BocasdelMar, Manager van Hotel Bocas Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

Het was een genoegen om jullie weer te verwelkomen in Hotel Bocas del Mar. Het gehele team is altijd verheugd om onze “repeat” gasten weer te zien. Iedereen doet zijn best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en het is een eer om dit voor jullie te doen.

We zijn ook blij dat jullie zo hebben genoten van de excursies, inclusief de 4x4 trip. Het is ons doel om voor een ieder iets te bieden in ons activiteiten programma.

The Hotel Bocas del Mar team

Beoordeeld op 14 april 2018 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch verblijf hadden we in Hotel Bocas del Mar. Ontvangst was hartelijk. Alle personeel erg vriendelijk. Uitzicht op zee vanuit kamers adembenemend.
Lunches en diners uitstekend.
Bediening vlot en vriendelijk.
Veel excursies te boeken via hotel. Met leuke gids veel mooie plekken gezien.
Aanrader !!

Datum van verblijf: april 2018
BocasdelMar, Manager van Hotel Bocas Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Hartelijk dank voor jullie positieve feedback! We zijn erg blij dat jullie hebben genoten van jullie verblijf en dat jullie gebruik hebben kunnen maken van de excursies die we bieden.

Groetjes namens het gehele team Bocas del Mar.

Beoordeeld op 25 februari 2018

Erg vriendelijke medewerkers met een zeer persoonlijke benadering van alle gasten, niet alleen bij incheck maar gedurende gehele verblijf. De 'mangrove-tour' is een aanrader. Veel privacy in de 'de-luxe-room'. Relaxte sfeer, ruimte genoeg bij het zwembad, ook bij volledige bezetting. Lekkere cocktails, afwisselende menukaart.
Wij hebben hier genoten, ook van het fantastische uitzicht!

Datum van verblijf: februari 2018
BocasdelMar, Manager van Hotel Bocas Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2018

We zijn blij en trots dat jullie hebben genoten van de “Casual-chic” ervaring alsmede van de mangrove tour. De boat trips vanaf onze eigen dock zijn altijd een populaire keuze en slechts een van de mogelijkheden voor activiteiten die we aanbieden voor stellen, kleine groepen en families. Bedankt voor jullie review!

Team Hotel Bocas del Mar