Beoordeeld op 18 augustus 2017

Ik was hier al eerder geweest. Fantastische gastvrouw die tal van tips kan geven om de streek te verkennen, lekker ontbijt, prachtige uitzichten, prima kamer en bedden. Het parket kan wel wat kraken :-)

Kamertip: De Catsberg kamer heeft eigen toilet en badkamer
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 augustus 2016

Wij bezochten De Pleute een tweede keer en waren opnieuw onder de indruk. De klassevolle hoeve bevindt zich op een toplocatie. In deze groene en (vooral) stille omgeving is het gemakkelijk om te relaxen. 's Morgens zorgt de gastvrouw voor een overvloed aan lekkers. De kamers zijn groot en verzorgd en de bedden zijn van goede kwaliteit. Wij deelden een badkamer en toilet met onze vrienden maar er zijn ook kamers met een eigen badkamer. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 16 juli 2016

We hebben genoten van een midweek in de B&B, heel leuke ontvangst door een charmante gastvrouw. Het is iedere keer genieten als we thuiskomen in de Westhoek. De Pleute is een super B&B, heel mooie locatie, je kijkt vanuit de ontbijtruimte neer op Westouter, een heel mooi panoramisch uitzicht. We hebben er al heel wat vrienden leren kennen. Het ontbijt is heerlijk en we komen er tot rust. Echt een aanrader!

Kamertip: Mireille geeft jullie een heel mooie kamer!
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 16 juli 2016

Komen hier reeds 8 jaar verschillende malen per jaar logeren .
Een top B&B , prachtige locatie met schitterend uitzicht.
Ontbijt is steeds dik in orde, gevarieerd en voldoende. De catsbergkamer is onze favoriete kamer.
Mireille is een charmante gastvrouw. Ze kan je uitstekende adresjes in de omgeving aanbevelen.
De Pleute is ook een perfecte uitvalsbasis voor wandel en fietstochten.
Kortom : de westhoek is een streek om van te houden en thuis te komen in De Pleute.

Kamertip: De catsbergkamer !
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 28 augustus 2015

+Ideale locatie om tot rust te komen
+We verlangden al 's morgens naar ons overvloedig en super lekker ontbijt geserveerd door altijd sympathie gastvrouw Mireille
+ Bij mooi weer kan je op veel verschillende plaatjes in de tuin genieten
+ Onze lievelingskamer is de catsberg en we hebben daar al verschillende keren gelogeerd
+ prijs/kwaliteit is uitstekend
- We (onder)vinden geen enkel minpunt !

Kamertip: Catsberg is een fantatische grote kamer met prachtig zicht. Zie foto
Datum van verblijf: mei 2015