“Zeer lekker eten en klantvriendelijk ”
Beoordeling van In De Zwaan

In De Zwaan
Geclassificeerd als nr. 5 van 20 Restaurants in Westouter
Beschrijving: Gezellige horecazaak in het hartje van Westouter. Café - Eetcafé met ruime bierkaart en lekkere snacks! Ook open op maandag!
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een aanrader voor iedereen die in de streek van Westouter een gezellig plaatsje zoekt voor een verzorgd drankje of een geslaagd etentje

Datum van bezoek: juni 2020

8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje fietsen in de West-Vlaamse Bergen heeft een mens honger en dorst Ondertussen kennen wij onze weg naar In De Zwaan waar je altijd hartelijk ontvangen wordt... zelfs zonder reservatie. Mooi verzorgde borden met veel lekkers erop. We hopen dat we hier nog lang mogen en kunnen terugkeren. O ja, nog een kleine waarschuwing: de picon patron is super, maar hou het best bij eentje

Datum van bezoek: juni 2020
20 februari 2020 beoordeeld

Altijd gezellig in de zwaan. Je wordt er vriendelijk bediend en het eten is lekker en vers. Een warme plek na een heerlijke wandeling.

Datum van bezoek: februari 2020
11 februari 2020 beoordeeld

Authentiek ingericht. Gezellige sfeer met een goede keuken. Ook de cafébaas maakt graag een praatje met zijn klanten.

Datum van bezoek: februari 2020
12 november 2019 beoordeeld

We hebben hier met een groep van 13 in het bovenzaaltje gegeten. Het eten was heel lekker, de bediening supervriendelijk, we komen zeker nog terug !

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die In De Zwaan bekeken, bekeken ook

Westouter, Heuvelland

In In De Zwaan geweest? Deel je ervaringen!