“Gewoon top!”
Beoordeling van In De Nachtegaal

In De Nachtegaal
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Westouter
7 mei 2024 beoordeeld

Wij maakten gebruik van het NBoven appartement. Heel mooi en goed ingericht appartement - echt onze smaak (retro/vintage, stijlvol, praktisch, ruim). Wij waren met 3 koppels - elk z'n eigen kamer en nog een kamer op overschot. Aangename en ruime ruimtes (salon, terras, keuken, living).
Je kan perfect koken in het appartement, of ga gewoon naar beneden en genieten van een heel lekker ontbijt, en 's middags een lekkere moussaka!
Goeie uitvalsbasis voor prachtige wandelingen - verdwalen doe je niet met de knooppunten.
En finaal, Annelies en Koen, vriendelijk, behulpzaam en attent. De ideale gastvrouw en- heer.

Datum van bezoek: mei 2024
    • Sfeer

6 augustus 2023 beoordeeld

Op 'den bots' iets gaan eten op het gezellige terras. De bediening was heel vriendelijk en het eten was heerlijk. Ruime schotels voor een goede prijs.

Datum van bezoek: juli 2023
    • Sfeer
23 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleinschalige knusse camping. Alle faciliteiten aanwezig, proper en net. Gezellige serre als centraal punt en toch rustig.

Datum van bezoek: juni 2023
18 juni 2023 beoordeeld

We gingen er al enkele keren om iets te eten over de middag: pasta veggie, varkenswangetjes, kraaibiefstuk, vol-au-vent. Alles super lekker, met speciale vermelding voor de vol-au-vent. Die was verrukkelijk: een fijne variatie aan warme groenten en de rijke smaak van kip in een overheerlijke bouillonsaus !
Vriendelijke bediening. Zowel binnen als buiten aangenaam genieten in een charmant, vintage kader. Ideale uitvalsbasis om de natuur in te gaan.
We komen graag terug !

Christophe en Ingrid

Datum van bezoek: juni 2023
11 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

In een wondermooi Heuvelland rustig overnachten op de meest aangename camping van de streek!
Prachtig gelegen op de Rodeberg met uitstekend en adembenemend zicht rondom.
In de machtige serre op het domein kan je op het gemak genieten van stilte, een gesprek, een drankje, … . Er is de mogelijkheid je eigen producten in de koelkast te bewaren en/of zelf een potje te keuken in de keuken verbonden aan de serre.
Het sanitair is dik in orde!
Het ontbijt is eveneens aan te raden. Lekkere verse producten in buffetvorm zodat er voor iedereen lekkers is. Mét Cecemel!
Sympathieke uitbaters die klaarstaan met tips indien nodig.

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die In De Nachtegaal bekeken, bekeken ook

Heuvelland, West-Vlaanderen

Westouter, Heuvelland
Westouter, Heuvelland

In In De Nachtegaal geweest? Deel je ervaringen!