“Prachtige locatie”
Beoordeling van In De Nachtegaal

In De Nachtegaal
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Westouter
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk concept met alle vintage caravanetjes. Geweldig uitzicht op Dranouter en met slecht weer kan je je terug trekken in de grote veranda. Ook echt mega lekker eten, de frietjes met garnaalkroketten zijn een echte aanrader om te proberen. Maar vooral de rust en de stilte maakt het plaatje compleet. Hier kan je echt tot rust komen.

22 september 2020 beoordeeld

Zeer charmante camping met retrocaravans en een grote gezellige serre. Sanitair is zeer proper. De gastvrouw en gastheer doen er alles aan om je vakantie 'onvergetelijk' te maken, in de positieve zin. Het ontbijt is basic, maar zeer verzorgd voldoende en lekker, alles is vers en dat proef je.
Een aanrader voor vakantie in eigen land :-)

Datum van bezoek: juli 2020
21 september 2020 beoordeeld

Zeer leuke retro camping met prachtig uitzicht!
Toffe uitbaters, enorm lekker eten, prima service!
Een aanrader voor liefhebbers van vintage, rust, gezelligheid,.... Hier geniet je van het Heuvelland in een bijzonder mooi kader. Je gaat hier op reis, op reis naar de tijd van toen.
Ik kom nog vaak terug!

16 september 2020 beoordeeld

De uitbaters doen er alles aan om u een thuis gevoel te geven.In de bistro is het eten meer of verzorgd en lekker.Gewoon een dikke aanrader!!!

30 augustus 2020 beoordeeld

Eerste keer dat we binnengingen vandaag. Blijkbaar was maar kwartier meer open. ‘Je kan enkel nog iets drinken want wij sluiten af zei de uitbaatster.’ Dus onze eerste indruk was niet zo fantastisch.
Heel leuk en gezellig kader, maar er hangt helaas een indringende wcgeur. Wij hebben dan ook snel ons glas opgedronken.
Voor het afrekenen was er niet direct iemand te bespeuren. Wij hadden geen welgekomen gevoel dus niet voor herhaling vatbaar.
Ook droeg de uitbaatster geen mondmasker.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die In De Nachtegaal bekeken, bekeken ook

Heuvelland, West-Vlaanderen

Westouter, Heuvelland

In In De Nachtegaal geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.