“Authentiek Italiaans, aanrader!”

Poggio di Cornè
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Pastrengo
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed, authentiek Italiaans, eten. Lekkere wijn voor een goedkope prijs en hele vriendelijke en attente bediening. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2021

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het menu genomen voor 34 euro. Hoewel het 4 gangen zijn waren het eigenlijk 7 gangen. De risotto was erg goed. Een van de hoofdgerechten was konijn en was prima. Alles bij elkaar was het allemaal goed maar niet heel bijzonder. Het zat er helemaal vol met vooral Italianen. De prijs kwaliteit en kwantiteit verhouding is erg goed. De locatie is ook bijzonder afgelegen dus het is even zoeken. De bediening is leuk en heel aardig, ook wel weer leuk na een paar weken in restaurants gegeten te hebben waar je niet als gast gezien wordt.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk eten. Wat een goed concept voor een vaste prijs super lekkere gerechten gehad en allemaal huis gemaakt. Hier zullen wij zeker nogmaals terug keren. Top

Datum van bezoek: juli 2018
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig, het ligt redelijk van het Gardameer af maar is het echt waard. Een compleet 5 gangen menu inclusief drank is 30 euro pp.
Je start met antipasti daarna 3 pasta's daarna twee vleesgerechten, nagerecht en koffie. Hier zitten vooral Italianen. Je moet wel reserveren.

Datum van bezoek: augustus 2017
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met twee gezinnen drie uur lang genoten van deze Italiaanse culinaire beleving. Geef de chef de vrije hand en geniet van de huisgemaakte gerechten.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Poggio di Cornè bekeken, bekeken ook

Pastrengo, Provincie Verona

In Poggio di Cornè geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.