“Super lekker gegeten ”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Restaurants in Pijnacker
Keukens: Frans
20 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom een fantastische avond.
Heerlijk gegeten super vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader
Misschien niet de goedkoopste maar zeker zijn geld waard.

Datum van bezoek: augustus 2021

29 december 2020 beoordeeld

Ongezellige boel, magere kwaliteit van t eten, biefstuk was niet gaar en toen we er wat van hebben gezegd werden we afgesnauwd. De service hier is echt ver beneden peil. Niet doen.

Datum van bezoek: mei 2020
11 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren uitgenodigd door mijn broer, dus wisten niet wat we konden verwachten. Kregen het 4 gangen diner. Ik geef niet snel 5 * maar dit restaurant is het zeker waard. Echt alles was even heerlijk, mals, vers. Lang geleden dat we zo heerlijk gegeten hebben. Echt top en zeker een aanrader

Datum van bezoek: juli 2020
7 februari 2020 beoordeeld

Ons jaarlijkse etentje met de buren was voor ons allen een verrassende ervaring. Gezellige sfeer, vlotte bediening en bovenal, lekker eten. Het aangeboden assortiment biedt voor elk wat wils.

Datum van bezoek: januari 2020
8 januari 2020 beoordeeld

We hebben met 2e kerstdag de Bruch hier genoten, em het viel mij een beetje tegen er was niet erg veel keuze vooral weinig warme gerechten.
Wij komen er regelmatig altijd zeer naar tevredenheid, maar dit keer viel het een beetje tegen

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Restaurant Tout le Monde bekeken, bekeken ook

In Restaurant Tout le Monde geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.