“vriendelijk,prachtige zaak zeer gedienstigen vooral lekker eten !”
Beoordeling van Il Divino di Milano

Il Divino di Milano
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Restaurants in Wuustwezel
15 maart 2020 beoordeeld

heel goed ontvangen ,,mijn verjaardags feestje met mijn drie kleinkinderen bij ,de jongste was nog geen 4 ,,ook hij heeft hier prima kunnen genieten.

Datum van bezoek: november 2019

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een 2de maal daar naartoe. Wederom een geweldige ontvangst van verschillende garçons en de Leading Lady. Vermits één van ons wat later was, werd er zeker niet aangedrongen om te bestellen. Daarna keuze gemaakt, ieder wat anders, voorgerechten en hoofdgerechten. Allemaal waren we tevreden met de keuze. Gewoon ook de huiswijn gekozen, deze is redelijk van kwaliteit. Regelmatig ook de vraag of alles Ok was, zonder overdrijven.
Een aanrader voor nogmaals te gaan !

Datum van bezoek: februari 2020
28 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ! Prachtige locatie en zeer vriendelijke bediening. Ik had graag een bordje met veel groentjes en hier werd speciaal voor gezorgd. Ipv frietjes kreeg ik extra gegrilde groentjes zonder moeite.

Datum van bezoek: januari 2020
26 januari 2020 beoordeeld

Dit is veruit het beste restaurant waar ik sinds lang ben geweest. Alles klopt hier en geloof me, ik ben zeer kritisch ingesteld! Vanaf de ontvangst, de ganse bediening en zelfs het afscheid waren zeer professioneel. De geserveerde inktvisarmen als voorgerecht was gewoon top. Filet pur op de grill met gorgonzola fantastische presentatie, goed van smaak, goede kruiding. De aangeprezen wijnen en de dessertwijn uitmuntend. Bedankt om van een lunch een feestmaaltijd te maken. Geen gezever wij komen zeker nog dikwijls terug.

Datum van bezoek: januari 2020
8 januari 2020 beoordeeld

Wat een schitterend restaurant !!! Heerlijke Italiaanse gerechten en supersmakende wijnen ! Wij komen terug !

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Il Divino di Milano bekeken, bekeken ook

In Il Divino di Milano geweest? Deel je ervaringen!