68 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 09/07/22
ZenHotels.com
Traveluro
Beoordeeld op 17 oktober 2021

Twee weken verbleven en we hebben het heerlijk gehad. Ondanks de grootte van het resort merk je dat nauwelijks. Misschien doordat de restaurants en zwembaden verspreid liggen? Uitermate vriendelijke medewerkers met aandacht voor de gasten. Mede door de 6 restaurants een grote diversiteit aan eten. Zelfs in het main restaurant was er elke avond een ander (eet)thema. Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2021
Creta Maris, Μάρκετινγκ van Creta Maris Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2021

Dear Guest,
Thank you for reviewing your stay experience and look forward to welcoming you back!

Beoordeeld op 5 september 2021 via mobiele applicatie

Perfecte leading in dit groot hotel!! Personeel overal en ten allen tijde uitermate vriendelijk en behulpzaam. Zeer net hotel op alle gebied, lekkere keuken.
Aanbod en kwaliteit aan cocktails kan beter alsook een beetje sfeercreatie zou vakantiegevoel kunnen opkrikken. Aangepaste muziek in de verschillende ruimtes zou al wonderen doen.
Animatieteam mag iets pro-actiever durven optreden.

Datum van verblijf: september 2021
Creta Maris, Μάρκετινγκ van Creta Maris Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2021

Dear Guest,

We would like to thank you for taking the time to express your feedback about your stay. We consider our guests’ feedback very important, thus we would like to reassure you that we will take your comments into our consideration.

Beoordeeld op 19 augustus 2021

Het beste restaurant van het resort met afstand! Dimitris regelt alles uitstekend en het eten is van een mooi niveau voor een all inclusive resort. Let op met de reservering of dat goed gaat. De app waarmee je dat moet doen werkt slecht

Datum van verblijf: augustus 2021
Creta Maris, Μάρκετινγκ van Creta Maris Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2021

Dear Guest,

Thank you for your review! We are delighted to read that you enjoyed your dinner at Platia Restaurant. Looking forward to accommodating you again and offering a memorable holidays’ experience!

Beoordeeld op 7 augustus 2021

Ik heb een geweldige massage gehad in dit hotel. Rug, nek en benen door masseuge Katharina. Ik heb doorgaans één keer per week een massage en dit was hoogstwaarschijnlijk de beste ooit! Ik heb direct een tweede geboekt een dag voor mijn vertrek naar Nederland.

Datum van verblijf: augustus 2021
Creta Maris, Μάρκετινγκ van Creta Maris Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Dear Guest,

Thank you very much for sharing the holidays’ experience you had at Creta Maris Beach Resort with us! We are really pleased to know you enjoyed your stay. We are looking forward to accommodating you again in the near future and offer another memorable holidays’ experience!

Beoordeeld op 29 juli 2021 via mobiele applicatie

We hebben een hele mooie avond gehad in restaurant Platia. Super gezellig met heel lekker eten en een top gastvrijheid. Dimitris heeft ons in de watten gelegd met veel extra proevertjes. Zeker een aanrader en één van onze favoriete restaurants.

Kamertip: Reserveer tijdig
Datum van verblijf: juni 2021
Creta Maris, Μάρκετινγκ van Creta Maris Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2021

Dear Guest,

Thank you for your review! We are more than happy that you enjoyed your stay with us! We are looking forward to accommodating you again and offering our best services!