“Zeker doen”
Beoordeling van De Pastabar

De Pastabar
Geclassificeerd als nr. 4 van 9 Restaurants in Wouw
19 maart 2020 beoordeeld

De sfeer is gezellig, met de open keuken en de hoge tafels. Leuk om de koks te zien koken. We werden goed ontvangen en kregen snel onze drankjes. Ik heb erg lekker gegeten; de pasta met gamba's . De volgende keer neem ik als vooraf de Vitello Tonnato, heb gehoord dat die ontzettend lekker is.

Datum van bezoek: maart 2020
22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit nieuwe restaurant in het aardige dorp Wouw, halverwege Roosendaal en Bergen op Zoom kreeg een goede recensie in het regionale dagblad. Reden om snel langs te gaan. Die recensie klopt: het is een aanwinst voor de regio.
We waren enthousiast over de voorgerechten, carpaccio respectievelijk Buratta, en over de desserts, limoncello tartelette respectievelijk tiramisu. De hoofdgerechten, Gamba’s met een speciale pasta was redelijk maar niet meer dan dat. We hadden meer gamba’s (dan 5) verwacht en minder pasta. Maar ja, het heet hier niet voor niets Pasta bar....
De bediening is vriendelijk. De moderne inrichting veroorzaakt een nogal hoog geluidsniveau.
Met een tonic, water en koffie, inclusief een glaasje limoncello was de rekening net € 81. Heel schappelijk.
We komen terug.

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een woensdag avond met 3 personen gaan eten.
Restaurant zat zo goed als vol, bediening en kok heel relaxt en attent richting klanten.
Conclusie, we hebben heerlijk gegeten in dit nieuwe restaurant in Wouw.
We komen zeker nog een keer terug, aanrader.

8 februari 2020 beoordeeld

Mijn partner en ik hebben hier gegeten op een doordeweekse avond. Het was redelijk druk waardoor het soms iets langer duurde. Dat was overigens geen probleem want je zit er gezellig en op het gemak. Ook om te borrelen is dit een geschikte gelegenheid.
De gerechten zijn allemaal vers bereid en niet te alledaags. Wij namen na ons voorgerecht beiden een verse pasta, de ene met spinazie, truffel en paddenstoeltjes (orrechiette funghi) de andere met gerookte zalm, rode pepers en spaghetti(spaghetti arrabiata) Beiden waren heerlijk van smaak en geserveerd in een diep bord zonder al te veel poespas.
Deze gerechten zijn in mijn ogen zeker een aanrader. Origineel en lekker! Overigens serveert men ook pizza's.
De bediening was vriendelijk en professioneel met kennis van zaken. Prijstechnisch was ook alles in orde en... gratis parkeren voor de deur.
we waren van plan om even een hapje te gaan eten, maar we zijn veel langer gebleven dan gepland.

Reizigers die De Pastabar bekeken, bekeken ook

In De Pastabar geweest? Deel je ervaringen!