Aprilviske
Stabroek, België

Heerlijk vertoeven aan het water

4,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Ondanks de negatieve ervaringen die ik hier las boekten we toch een huisje voor 6 personen. Het was een fijn verblijf. 3 ruime kamers, 2 ruime badkamers, een sauna, alles heel netjes. Het was warm in de woonkamer, maar we konden de ramen open zetten en leefden ook veel buiten. Muggen … tja je zit aan het water dus dat is logisch. En eenden’kak’ voor de deur en aan het opritje, ook logisch als je wil genieten van de watervogels dichtbij. Dit park is een aanrader!
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
    6.9 km van Landal Reeuwijkse Plassen
    9.9 km van Landal Reeuwijkse Plassen
    Meer hotels in Reeuwijk bekijken
    Beoordeeld op 26 april 2024

Het park op zich is prachtig gelegen, super mooi opgezet langs het water omringd door rust en natuur. Heel mooi gelegen.

Spijtig genoeg blijft het daar ook bij….

We hadden een huisje voor 8 personen. Bij binnenkomst lag de chips en confetti van de vorige vakantiegangers nog op de grond. Wc niet gepoetst zoveel stof en zo vies!! De keuken vol vuile vette plekken brrrrrrrr

Maar dat was nog niet alles. Eenmaal boven zagen we de op 3 matrassen vieze vuile plekken, niet eentje maar heel de matrassen vol. Zelfs op 2 kussens bloedvlekken. Zo vies echt zo goor!!!

Na vele klachten bij de receptie zijn ze ‘s avovds met een (oplossing) gekomen.

Ze hebben matrasbeschermers uit een tegenover ons gelegen huisje gehaald en deze op de matrassen gedaan. Ook de kussens werden uit het tegenover liggend huisje gehaald.

We hadden een ander huisje gevraagd, maar alles was volzet. Gezien we met een gezelschap van 8 personen waren, hebben we de bedden met de geleende matrasbeschermers van het tegenover ons liggend huisje maar opgemaakt.

Om 20.45 uur kon onze vakantie beginnen met uitpakken en poetsen… weg vakantie plezier, weg vakantie dag!!!

Zeer onprofessioneel naar mijn mening!!! En zo vies brrrrrrrrrr

Compensatie na de vele klachten en het zelf poetsen was 40 euro, dat zouden de schoonmaakkosten zijn geweest.

Eenmaal thuis hoofdkantoor gemaild met bovenstaande bevindingen en foto’s als bewijs. Krijg je als antwoord, onze diensten hebben er alles aan gedaan en u heeft een correcte compensatie gekregen, namelijk een extra poetsbeurt van de huishoudelijke dienst (niet waar, we hebben zelf gepoetst na 20.30 uur en een late check out!! Huh, pardon? We zijn om 10 uur 30 ons huisje verlaten.

Jammer dat er dan nog zo wordt gelogen en met je wordt omgegaan.

Jammer

Ja, natuurlijk vele excuses…..

Zo jammer, zo’n prachtig park, in de prachtige natuur, maar daar blijft het dan ook bij….

Kamertip: Neem zeker een flesje dettol mee en eventueel extra beddengoed
    Datum van verblijf: april 2024
    Beoordeeld op 28 maart 2024

De benedenverdieping is perfect. Je ziet wel dat er vaak grote groepen in het huis vertoeven, het heeft gebruiker sporen zou je kunnen zeggen. Superfijn is de vriezer. (Pizza's voor 9 personen) Maar ook brood voor het hele weekend kon je er in kwijt. De 3 badkamers zijn OK, zouden nog wel wat schoner kunnen. 1 slaapkamer is wel wat klein voor 2 volwassenen, maar je slaapt er alleen maar. Heel fijn is de grote ovale tafel, en de serre met de grote ramen. We hebben het heel goed gehad. Het huis is van het gas af, en heerlijk warm. Er was een defect aan een trapleuning, na melding is er direkt iemand gekomen om het te repareren. Super!

Kamertip: Houdt er rekening mee dat het vlak langs de A12 (snelweg) ligt. Die hoor je wel als je buiten bent. Binnen hoor je het niet.
    Datum van verblijf: maart 2024
    Beoordeeld op 15 januari 2024

De ontvangst is vriendelijk...het huisje 206 zou zijn vernieuwd..helaas de meubels zijn versleten en zitcomfort is heeeel ver te zoeken...schoonmaak was echt slecht...de weg naar de voordeur is hobbelig en gevaarlijk in de donker...de ligging van het park is wel prachtig..hele mooie natuurgebied

Datum van verblijf: januari 2024
    Beoordeeld op 23 november 2023 via mobiele applicatie

Laat ik beginnen met de positieve punten; mooi en ruime waterbungalow voor 6 personen.
    Kleine supermarkt op het park
    Park heeft een mooie ligging aan de Reeuwijkse Plassen.

Minpunten;
    Het is veel te warm binnen. Je kunt de temperatuur niet zelf regelen en klagen aan de receptie hierover hielp niet.
    De bedden liggen echt niet fijn. De matrassen zijn echt aan vervanging toe.
    De pannen in de keuken hebben hun beste tijd gehad en zijn echt toe aan vervanging. Een simpele ommelet bakte hopeloos aan.

Als deze punten verbeterd worden, vind ik het een prima park

Datum van verblijf: november 2023
    Beoordeeld op 24 augustus 2023

Een heel mooi park, qua ligging en indeling, de huisjes zijn mooi en ruim, wij hadden een 6 persoons Comfort Broekveld.
    Inchecken om 15.15 uur was al mogelijk en ging soepel en vriendelijk.
    Wat veel mensen al schrijven over de hygiëne en muggen en zo klopt.
    Veel vlekken op de muren van doodgeslagen muggen, ook wij hadden een omgekeerde indeling en sliepen dus beneden, er waren heel veel muggen!
    Het huisje is niet goed schoon, veel stof, badkamers ruiken naar riool, ik denk niet dat het aan de poetsers ligt, maar meer aan de tijd die ze krijgen om een huisje schoon te maken!
    De matrassen van alle 6 de bedden waren nodig aan vervanging toe, niet qua liggen, maar de vlekken...........pffff......Als je ze niet wilt vervangen, laat ze dan regelmatig reinigen en zorg voor een aantal reserve zodat je kunt wisselen.
    Al met al, als er beter gepoetst wordt zal ik hier zeker nog een keer terug willen komen.

Kamertip: Neem een muggenstift mee
    Datum van verblijf: augustus 2023