795ericav
Veldegem

Prachtig opgezet park in de natuur, maar huisje vies vuil brrrrrr

2,0 van 5 bollen26 apr 2024 beoordeeld
Het park op zich is prachtig gelegen, super mooi opgezet langs het water omringd door rust en natuur. Heel mooi gelegen.

Spijtig genoeg blijft het daar ook bij….

We hadden een huisje voor 8 personen. Bij binnenkomst lag de chips en confetti van de vorige vakantiegangers nog op de grond. Wc niet gepoetst zoveel stof en zo vies!! De keuken vol vuile vette plekken brrrrrrrr

Maar dat was nog niet alles. Eenmaal boven zagen we de op 3 matrassen vieze vuile plekken, niet eentje maar heel de matrassen vol. Zelfs op 2 kussens bloedvlekken. Zo vies echt zo goor!!!

Na vele klachten bij de receptie zijn ze ‘s avovds met een (oplossing) gekomen.

Ze hebben matrasbeschermers uit een tegenover ons gelegen huisje gehaald en deze op de matrassen gedaan. Ook de kussens werden uit het tegenover liggend huisje gehaald.

We hadden een ander huisje gevraagd, maar alles was volzet. Gezien we met een gezelschap van 8 personen waren, hebben we de bedden met de geleende matrasbeschermers van het tegenover ons liggend huisje maar opgemaakt.

Om 20.45 uur kon onze vakantie beginnen met uitpakken en poetsen… weg vakantie plezier, weg vakantie dag!!!

Zeer onprofessioneel naar mijn mening!!! En zo vies brrrrrrrrrr

Compensatie na de vele klachten en het zelf poetsen was 40 euro, dat zouden de schoonmaakkosten zijn geweest.

Eenmaal thuis hoofdkantoor gemaild met bovenstaande bevindingen en foto’s als bewijs. Krijg je als antwoord, onze diensten hebben er alles aan gedaan en u heeft een correcte compensatie gekregen, namelijk een extra poetsbeurt van de huishoudelijke dienst (niet waar, we hebben zelf gepoetst na 20.30 uur en een late check out!! Huh, pardon? We zijn om 10 uur 30 ons huisje verlaten.

Jammer dat er dan nog zo wordt gelogen en met je wordt omgegaan.

Jammer

Ja, natuurlijk vele excuses…..

Zo jammer, zo’n prachtig park, in de prachtige natuur, maar daar blijft het dan ook bij….
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Neem zeker een flesje dettol mee en eventueel extra beddengoed
Reistype: Bezocht met vrienden
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
2,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
    Bar/lounge
    21.6 km van Landal Reeuwijkse Plassen
    Meer hotels in Reeuwijk bekijken
    Beoordeeld op 28 maart 2024

De benedenverdieping is perfect. Je ziet wel dat er vaak grote groepen in het huis vertoeven, het heeft gebruiker sporen zou je kunnen zeggen. Superfijn is de vriezer. (Pizza's voor 9 personen) Maar ook brood voor het hele weekend kon je er in kwijt. De 3 badkamers zijn OK, zouden nog wel wat schoner kunnen. 1 slaapkamer is wel wat klein voor 2 volwassenen, maar je slaapt er alleen maar. Heel fijn is de grote ovale tafel, en de serre met de grote ramen. We hebben het heel goed gehad. Het huis is van het gas af, en heerlijk warm. Er was een defect aan een trapleuning, na melding is er direkt iemand gekomen om het te repareren. Super!

Kamertip: Houdt er rekening mee dat het vlak langs de A12 (snelweg) ligt. Die hoor je wel als je buiten bent. Binnen hoor je het niet.
    Datum van verblijf: maart 2024
    Beoordeeld op 15 januari 2024

De ontvangst is vriendelijk...het huisje 206 zou zijn vernieuwd..helaas de meubels zijn versleten en zitcomfort is heeeel ver te zoeken...schoonmaak was echt slecht...de weg naar de voordeur is hobbelig en gevaarlijk in de donker...de ligging van het park is wel prachtig..hele mooie natuurgebied

Datum van verblijf: januari 2024
    Beoordeeld op 23 november 2023 via mobiele applicatie

Laat ik beginnen met de positieve punten; mooi en ruime waterbungalow voor 6 personen.
    Kleine supermarkt op het park
    Park heeft een mooie ligging aan de Reeuwijkse Plassen.

Minpunten;
    Het is veel te warm binnen. Je kunt de temperatuur niet zelf regelen en klagen aan de receptie hierover hielp niet.
    De bedden liggen echt niet fijn. De matrassen zijn echt aan vervanging toe.
    De pannen in de keuken hebben hun beste tijd gehad en zijn echt toe aan vervanging. Een simpele ommelet bakte hopeloos aan.

Als deze punten verbeterd worden, vind ik het een prima park

Datum van verblijf: november 2023
    Beoordeeld op 24 augustus 2023

Een heel mooi park, qua ligging en indeling, de huisjes zijn mooi en ruim, wij hadden een 6 persoons Comfort Broekveld.
    Inchecken om 15.15 uur was al mogelijk en ging soepel en vriendelijk.
    Wat veel mensen al schrijven over de hygiëne en muggen en zo klopt.
    Veel vlekken op de muren van doodgeslagen muggen, ook wij hadden een omgekeerde indeling en sliepen dus beneden, er waren heel veel muggen!
    Het huisje is niet goed schoon, veel stof, badkamers ruiken naar riool, ik denk niet dat het aan de poetsers ligt, maar meer aan de tijd die ze krijgen om een huisje schoon te maken!
    De matrassen van alle 6 de bedden waren nodig aan vervanging toe, niet qua liggen, maar de vlekken...........pffff......Als je ze niet wilt vervangen, laat ze dan regelmatig reinigen en zorg voor een aantal reserve zodat je kunt wisselen.
    Al met al, als er beter gepoetst wordt zal ik hier zeker nog een keer terug willen komen.

Kamertip: Neem een muggenstift mee
    Datum van verblijf: augustus 2023
    Beoordeeld op 17 juli 2023

Bij aankomst moesten wij nog even wachten op ons huisje. Waar we begrip voor hadden, aangezien er op de website weergegeven wordt dat de huisjes pas vrij zijn om 16u00. Maar als men erbij zet dat je al gebruik kan maken van de faciliteiten, dan hadden we het toch fijn gevonden om, na onze lange reis, al even te kunnen plonzen in het zwembad. Niet dus. Na een wandeling doorheen het park, wat wel erg mooi is, waren we om 16u terug bij de receptie en werden we door het desbetreffende meisje neutraal maar vriendelijk onthaald. Eenmaal de sleutels, zijn we ons gaan installeren in het huisje. We hadden voorheen geboekt voor een kinderwoning voor 4 personen, maar moesten deze helaas omboeken door een sterfgeval. Op dat vlak hebben we niet te klagen gehad en kregen we een 6-personen waterwoning. De huisjes zijn makkelijk te vinden, de wegwijzers zijn erg duidelijk, wat het aangenaam maakt. Eenmaal bij het huisje aangekomen en op het eerste oog rond keken waren we blij verrast qua inrichting. Nog geen half uur na aankomst in het huisje kwam een dame van, ik denk, de poetsdienst, langs om te vragen of alles naar wens was. Ik antwoordde: ik ga ervan uit van wel :)
    Niet veel later begonnen we steeds meer gebreken qua hygiëne vast te stellen. Er lag veel stof onder de bedden, bruine opgedroogde vlekken op de muren, doodgeklopte muggen, plakkerige vloer, een ledikantje dat ronduit walgelijk vuil was vanbinnen, wat echt niet door te beugel kon! Gezondheid van een baby primeert en dit was duidelijk heel ver zoek. Ventilatie in de badkamer werkt niet waardoor er een muffe geur hing. De rubbers van de douches waren weg gehaald (waarschijnlijk door de schimmels) waardoor de vloer in de badkamer zeiknat was na het nemen van een douche. Douchecabine op zich was clean bij aankomst maar vuilniszakjes werden niet ververst, er hing een restje wc-papier, gelukkig hadden we onze eigen rol mee. De keukenkasten waren goor, de inboedel, zoals potten en pannen, glazen, borden,... waren vies. Dit is echt not done. In een vakantiehuisje hoor je een vakantie gevoel te hebben, geen afgunst van alles rondom je in dat huisje. Bij het boeken van een bootje heeft een jonge kerel ons "begeleidt" tot aan het bootje. Veel zin had hij er precies niet in. Enthousiasme en werkvreugde was helemaal zoek. Zoiets zou toch niet mogen in zo'n mooi vakantiepark. Investeer in werklustige vakantiejobbers en/of vast personeel en goede poetsdames en jullie park draait op en top. Want het park zelf en de omgeving maakte veel goed, gelukkig. Bollo is een fijne attractie voor de kinderen, het huisje van Bollo was erg populair en leuk om te zien dat de tekening van mijn dochtertje achter zijn raampje aan stond. Het kind was dolgelukkig. Zwembad was zeer neutraal. Ik verwachtte meer bij een vakantiepark. Maar oke. Terug komen? Bij betere reviews, misschien. Op dit moment, nee bedankt.

Kamertip: Neem zeker iets mee TEGEN insectenbeten (muggen in overvloed in de huisjes). Bezoek Gouda, indien mogelijk, op donderdag in de ochtend, kaasmarkt
    Datum van verblijf: juli 2023