Bertsje75
Hoensbroek, Nederland

Mooi park, met hier en daar gebreken

4,0 van 5 bollen23 nov 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Laat ik beginnen met de positieve punten; mooi en ruime waterbungalow voor 6 personen.
Kleine supermarkt op het park
Park heeft een mooie ligging aan de Reeuwijkse Plassen.

Minpunten;
Het is veel te warm binnen. Je kunt de temperatuur niet zelf regelen en klagen aan de receptie hierover hielp niet.
De bedden liggen echt niet fijn. De matrassen zijn echt aan vervanging toe.
De pannen in de keuken hebben hun beste tijd gehad en zijn echt toe aan vervanging. Een simpele ommelet bakte hopeloos aan.

Als deze punten verbeterd worden, vind ik het een prima park
Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Lol.travel
    Huys van Leyden Bruidssuite, Bridal room
    20.1 km van Landal Reeuwijkse Plassen
    Meer hotels in Reeuwijk bekijken
    Beoordeeld op 24 augustus 2023

Een heel mooi park, qua ligging en indeling, de huisjes zijn mooi en ruim, wij hadden een 6 persoons Comfort Broekveld.
    Inchecken om 15.15 uur was al mogelijk en ging soepel en vriendelijk.
    Wat veel mensen al schrijven over de hygiëne en muggen en zo klopt.
    Veel vlekken op de muren van doodgeslagen muggen, ook wij hadden een omgekeerde indeling en sliepen dus beneden, er waren heel veel muggen!
    Het huisje is niet goed schoon, veel stof, badkamers ruiken naar riool, ik denk niet dat het aan de poetsers ligt, maar meer aan de tijd die ze krijgen om een huisje schoon te maken!
    De matrassen van alle 6 de bedden waren nodig aan vervanging toe, niet qua liggen, maar de vlekken...........pffff......Als je ze niet wilt vervangen, laat ze dan regelmatig reinigen en zorg voor een aantal reserve zodat je kunt wisselen.
    Al met al, als er beter gepoetst wordt zal ik hier zeker nog een keer terug willen komen.

Kamertip: Neem een muggenstift mee
    Datum van verblijf: augustus 2023
    Beoordeeld op 17 juli 2023

Bij aankomst moesten wij nog even wachten op ons huisje. Waar we begrip voor hadden, aangezien er op de website weergegeven wordt dat de huisjes pas vrij zijn om 16u00. Maar als men erbij zet dat je al gebruik kan maken van de faciliteiten, dan hadden we het toch fijn gevonden om, na onze lange reis, al even te kunnen plonzen in het zwembad. Niet dus. Na een wandeling doorheen het park, wat wel erg mooi is, waren we om 16u terug bij de receptie en werden we door het desbetreffende meisje neutraal maar vriendelijk onthaald. Eenmaal de sleutels, zijn we ons gaan installeren in het huisje. We hadden voorheen geboekt voor een kinderwoning voor 4 personen, maar moesten deze helaas omboeken door een sterfgeval. Op dat vlak hebben we niet te klagen gehad en kregen we een 6-personen waterwoning. De huisjes zijn makkelijk te vinden, de wegwijzers zijn erg duidelijk, wat het aangenaam maakt. Eenmaal bij het huisje aangekomen en op het eerste oog rond keken waren we blij verrast qua inrichting. Nog geen half uur na aankomst in het huisje kwam een dame van, ik denk, de poetsdienst, langs om te vragen of alles naar wens was. Ik antwoordde: ik ga ervan uit van wel :)
    Niet veel later begonnen we steeds meer gebreken qua hygiëne vast te stellen. Er lag veel stof onder de bedden, bruine opgedroogde vlekken op de muren, doodgeklopte muggen, plakkerige vloer, een ledikantje dat ronduit walgelijk vuil was vanbinnen, wat echt niet door te beugel kon! Gezondheid van een baby primeert en dit was duidelijk heel ver zoek. Ventilatie in de badkamer werkt niet waardoor er een muffe geur hing. De rubbers van de douches waren weg gehaald (waarschijnlijk door de schimmels) waardoor de vloer in de badkamer zeiknat was na het nemen van een douche. Douchecabine op zich was clean bij aankomst maar vuilniszakjes werden niet ververst, er hing een restje wc-papier, gelukkig hadden we onze eigen rol mee. De keukenkasten waren goor, de inboedel, zoals potten en pannen, glazen, borden,... waren vies. Dit is echt not done. In een vakantiehuisje hoor je een vakantie gevoel te hebben, geen afgunst van alles rondom je in dat huisje. Bij het boeken van een bootje heeft een jonge kerel ons "begeleidt" tot aan het bootje. Veel zin had hij er precies niet in. Enthousiasme en werkvreugde was helemaal zoek. Zoiets zou toch niet mogen in zo'n mooi vakantiepark. Investeer in werklustige vakantiejobbers en/of vast personeel en goede poetsdames en jullie park draait op en top. Want het park zelf en de omgeving maakte veel goed, gelukkig. Bollo is een fijne attractie voor de kinderen, het huisje van Bollo was erg populair en leuk om te zien dat de tekening van mijn dochtertje achter zijn raampje aan stond. Het kind was dolgelukkig. Zwembad was zeer neutraal. Ik verwachtte meer bij een vakantiepark. Maar oke. Terug komen? Bij betere reviews, misschien. Op dit moment, nee bedankt.

Kamertip: Neem zeker iets mee TEGEN insectenbeten (muggen in overvloed in de huisjes). Bezoek Gouda, indien mogelijk, op donderdag in de ochtend, kaasmarkt
    Datum van verblijf: juli 2023
    Beoordeeld op 21 april 2023

Huisje 207 was vuil, niet gepoetst. Vuile glazen en borden in kast. Vuile vloer in wc. Vuile smurrie naast bed(boven). Douche heel smerig. Tuintafel plakkerig en vol sigaretten as. Gescheurde dekbedhoes .Geen aanrader. Dringend iets aan poetsploeg doen.

Datum van verblijf: april 2023
    Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 3 januari 2023

We hadden een mooi, licht huisje met omgekeerde indeling, dus slapen 'onder water'. Dit had als voordeel dat het lang donker en stil was in de slaapkamer, nadeel was dat de eenden en meerkoeten ruzie hadden naast het raam... de entree was via een heel steile oprit, die door de regen beetje glad was. Huisjes eromheen hadden een loopplank met minder steile hoek.
    Huisje was erg compleet, wel jammer dat we gaandeweg steeds meer gebreken ontdekten. Het waren geen dingen die meteen gemaakt moesten worden, maar wel slordig dat ze gemist waren, zoals kapotte rubbers in de koelkast.
    Bij inchecken liep het even wat langzamer: bij incheck om 1600 was het huisje nog niet klaar. Hier nog 15min op moeten wachten, maar het mocht de pret niet drukken.

Datum van verblijf: december 2022
    Beoordeeld op 2 januari 2023

Wij hadden een 4 persoons comfort woning met 2 personen. Prima gezellig huisje met ruim ligbad. Wij hebben altijd onze hond bij ons en dit type woning was de enige beschikbaar om de hond mee te nemen. Alle huizen (behalve die aan de parkrand) bieden weinig privacy, je kunt zo bij de overburen naar binnen kijken. Je kunt bovendien letterlijk hun gesprekken verstaan als je op het terras zitten. Dat is jammer, want het hele idee van waterpark is echt leuk! Als hondenbezitter heb je wel pech, want de hond mag niet mee in de beide restaurants. Je kunt dus niet eens een kopje koffie nuttigen met je viervoeter. Misschien dat ze in de zomer wel op het terras mogen? Omgeving is leuk voor de hond, er is een super groot losloopgebied met honden plas om te zwemmen. Enige jammere is dat het park en het wandelgebied zich vlak naast de snelweg bevinden. Je hoort het gezoem van de auto's voortdurend onder het wandelen en als je het raam open hebt ook in je huisje. Je hebt daardoor niet het geval echt in de natuur te zijn. Gouda is dichtbij en leuk om te bezoeken. Wat betreft de schoonmaak waar iedereen hier over klaagt: ons huis was schoon. Beddegoed was schoon. Wij hadden een probleem met warm water maar dat werd meteen tot tevredenheid opgelost.

Kamertip: Kies een huis aan de buitenrand. Dan heb je het meeste privacy.
    Datum van verblijf: december 2022