Connector07008198251

Zou zoveel beter scoren mocht hygiëne netter zijn en poestdames hun werk doen naar behoren!

2,0 van 5 bollen17 jul 2023 beoordeeld
Bij aankomst moesten wij nog even wachten op ons huisje. Waar we begrip voor hadden, aangezien er op de website weergegeven wordt dat de huisjes pas vrij zijn om 16u00. Maar als men erbij zet dat je al gebruik kan maken van de faciliteiten, dan hadden we het toch fijn gevonden om, na onze lange reis, al even te kunnen plonzen in het zwembad. Niet dus. Na een wandeling doorheen het park, wat wel erg mooi is, waren we om 16u terug bij de receptie en werden we door het desbetreffende meisje neutraal maar vriendelijk onthaald. Eenmaal de sleutels, zijn we ons gaan installeren in het huisje. We hadden voorheen geboekt voor een kinderwoning voor 4 personen, maar moesten deze helaas omboeken door een sterfgeval. Op dat vlak hebben we niet te klagen gehad en kregen we een 6-personen waterwoning. De huisjes zijn makkelijk te vinden, de wegwijzers zijn erg duidelijk, wat het aangenaam maakt. Eenmaal bij het huisje aangekomen en op het eerste oog rond keken waren we blij verrast qua inrichting. Nog geen half uur na aankomst in het huisje kwam een dame van, ik denk, de poetsdienst, langs om te vragen of alles naar wens was. Ik antwoordde: ik ga ervan uit van wel :)
Niet veel later begonnen we steeds meer gebreken qua hygiëne vast te stellen. Er lag veel stof onder de bedden, bruine opgedroogde vlekken op de muren, doodgeklopte muggen, plakkerige vloer, een ledikantje dat ronduit walgelijk vuil was vanbinnen, wat echt niet door te beugel kon! Gezondheid van een baby primeert en dit was duidelijk heel ver zoek. Ventilatie in de badkamer werkt niet waardoor er een muffe geur hing. De rubbers van de douches waren weg gehaald (waarschijnlijk door de schimmels) waardoor de vloer in de badkamer zeiknat was na het nemen van een douche. Douchecabine op zich was clean bij aankomst maar vuilniszakjes werden niet ververst, er hing een restje wc-papier, gelukkig hadden we onze eigen rol mee. De keukenkasten waren goor, de inboedel, zoals potten en pannen, glazen, borden,... waren vies. Dit is echt not done. In een vakantiehuisje hoor je een vakantie gevoel te hebben, geen afgunst van alles rondom je in dat huisje. Bij het boeken van een bootje heeft een jonge kerel ons "begeleidt" tot aan het bootje. Veel zin had hij er precies niet in. Enthousiasme en werkvreugde was helemaal zoek. Zoiets zou toch niet mogen in zo'n mooi vakantiepark. Investeer in werklustige vakantiejobbers en/of vast personeel en goede poetsdames en jullie park draait op en top. Want het park zelf en de omgeving maakte veel goed, gelukkig. Bollo is een fijne attractie voor de kinderen, het huisje van Bollo was erg populair en leuk om te zien dat de tekening van mijn dochtertje achter zijn raampje aan stond. Het kind was dolgelukkig. Zwembad was zeer neutraal. Ik verwachtte meer bij een vakantiepark. Maar oke. Terug komen? Bij betere reviews, misschien. Op dit moment, nee bedankt.
Datum van verblijf: juli 2023
Kamertip: Neem zeker iets mee TEGEN insectenbeten (muggen in overvloed in de huisjes). Bezoek Gouda, indien...
Reistype: Bezocht met familie
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.7 km van Landal Reeuwijkse Plassen
6.5 km van Landal Reeuwijkse Plassen
7.7 km van Landal Reeuwijkse Plassen
Meer hotels in Reeuwijk bekijken
Beoordeeld op 21 april 2023

Huisje 207 was vuil, niet gepoetst. Vuile glazen en borden in kast. Vuile vloer in wc. Vuile smurrie naast bed(boven). Douche heel smerig. Tuintafel plakkerig en vol sigaretten as. Gescheurde dekbedhoes .Geen aanrader. Dringend iets aan poetsploeg doen.

Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 januari 2023

We hadden een mooi, licht huisje met omgekeerde indeling, dus slapen 'onder water'. Dit had als voordeel dat het lang donker en stil was in de slaapkamer, nadeel was dat de eenden en meerkoeten ruzie hadden naast het raam... de entree was via een heel steile oprit, die door de regen beetje glad was. Huisjes eromheen hadden een loopplank met minder steile hoek.
Huisje was erg compleet, wel jammer dat we gaandeweg steeds meer gebreken ontdekten. Het waren geen dingen die meteen gemaakt moesten worden, maar wel slordig dat ze gemist waren, zoals kapotte rubbers in de koelkast.
Bij inchecken liep het even wat langzamer: bij incheck om 1600 was het huisje nog niet klaar. Hier nog 15min op moeten wachten, maar het mocht de pret niet drukken.

Beoordeeld op 2 januari 2023

Wij hadden een 4 persoons comfort woning met 2 personen. Prima gezellig huisje met ruim ligbad. Wij hebben altijd onze hond bij ons en dit type woning was de enige beschikbaar om de hond mee te nemen. Alle huizen (behalve die aan de parkrand) bieden weinig privacy, je kunt zo bij de overburen naar binnen kijken. Je kunt bovendien letterlijk hun gesprekken verstaan als je op het terras zitten. Dat is jammer, want het hele idee van waterpark is echt leuk! Als hondenbezitter heb je wel pech, want de hond mag niet mee in de beide restaurants. Je kunt dus niet eens een kopje koffie nuttigen met je viervoeter. Misschien dat ze in de zomer wel op het terras mogen? Omgeving is leuk voor de hond, er is een super groot losloopgebied met honden plas om te zwemmen. Enige jammere is dat het park en het wandelgebied zich vlak naast de snelweg bevinden. Je hoort het gezoem van de auto's voortdurend onder het wandelen en als je het raam open hebt ook in je huisje. Je hebt daardoor niet het geval echt in de natuur te zijn. Gouda is dichtbij en leuk om te bezoeken. Wat betreft de schoonmaak waar iedereen hier over klaagt: ons huis was schoon. Beddegoed was schoon. Wij hadden een probleem met warm water maar dat werd meteen tot tevredenheid opgelost.

Kamertip: Kies een huis aan de buitenrand. Dan heb je het meeste privacy.
Beoordeeld op 20 december 2022 via mobiele applicatie

Ons tweede bezoek omdat het zo goed bevalt op deze plek. Heerlijk aan het water (zelfs kunnen schaatsen langs ons huisje), mooie moderne en ruime inrichting en veel activiteiten voor kinderen. Kortom: wij vermaken ons hier altijd goed en komen zeker terug. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien, de kinderhuisjes helemaal top als je met kinderen komt (van wcbrilverkleiners tot een sjoelbak). Het animatieteam doet hard z'n best de kinderen een leuke tijd te geven.

Het inchecken ging niet helemaal soepel, maar dezelfde avond stond er iemand op de stoep met wat lekkers om het goed te maken. Had helemaal niet gehoeven maar was wel attent. Het zwembad is wat klein en er is wat weinig kastruimte, maar dat zijn kleine dingen. Het is een heerlijke plek om er in eigen land even uit te zijn.

Beoordeeld op 13 november 2022 via mobiele applicatie

Een heel mooi en netjes Park.
Dit Park is heel mooi gelegen aan het water. Alsook ligt er een mooie natuurgebied achter.
Ons huisje was heel proper en ruim. We hadden en sauna en een bad. Het interieur is heel nieuw en verzorgd. Het was wel erg warm in het huisje. Als je de thermostaat lager zet koelt het ook niet af. Een raam open zetten verhielp het probleem.
Het park heeft ook een mooi ruim zwembad.
Het was de tweede keer dat we naar dit park zijn gegaan.

Datum van verblijf: november 2022