Myriam d

Geen leuke ervaring in huis omtrent hygiene

3,0 van 5 bollen21 apr 2023 beoordeeld
Huisje 207 was vuil, niet gepoetst. Vuile glazen en borden in kast. Vuile vloer in wc. Vuile smurrie naast bed(boven). Douche heel smerig. Tuintafel plakkerig en vol sigaretten as. Gescheurde dekbedhoes .Geen aanrader. Dringend iets aan poetsploeg doen.
Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
Huys van Leyden Bruidssuite, Bridal room
19.9 km van Landal Reeuwijkse Plassen
Meer hotels in Reeuwijk bekijken
Beoordeeld op 3 januari 2023

We hadden een mooi, licht huisje met omgekeerde indeling, dus slapen 'onder water'. Dit had als voordeel dat het lang donker en stil was in de slaapkamer, nadeel was dat de eenden en meerkoeten ruzie hadden naast het raam... de entree was via een heel steile oprit, die door de regen beetje glad was. Huisjes eromheen hadden een loopplank met minder steile hoek.
Huisje was erg compleet, wel jammer dat we gaandeweg steeds meer gebreken ontdekten. Het waren geen dingen die meteen gemaakt moesten worden, maar wel slordig dat ze gemist waren, zoals kapotte rubbers in de koelkast.
Bij inchecken liep het even wat langzamer: bij incheck om 1600 was het huisje nog niet klaar. Hier nog 15min op moeten wachten, maar het mocht de pret niet drukken.

Beoordeeld op 2 januari 2023

Wij hadden een 4 persoons comfort woning met 2 personen. Prima gezellig huisje met ruim ligbad. Wij hebben altijd onze hond bij ons en dit type woning was de enige beschikbaar om de hond mee te nemen. Alle huizen (behalve die aan de parkrand) bieden weinig privacy, je kunt zo bij de overburen naar binnen kijken. Je kunt bovendien letterlijk hun gesprekken verstaan als je op het terras zitten. Dat is jammer, want het hele idee van waterpark is echt leuk! Als hondenbezitter heb je wel pech, want de hond mag niet mee in de beide restaurants. Je kunt dus niet eens een kopje koffie nuttigen met je viervoeter. Misschien dat ze in de zomer wel op het terras mogen? Omgeving is leuk voor de hond, er is een super groot losloopgebied met honden plas om te zwemmen. Enige jammere is dat het park en het wandelgebied zich vlak naast de snelweg bevinden. Je hoort het gezoem van de auto's voortdurend onder het wandelen en als je het raam open hebt ook in je huisje. Je hebt daardoor niet het geval echt in de natuur te zijn. Gouda is dichtbij en leuk om te bezoeken. Wat betreft de schoonmaak waar iedereen hier over klaagt: ons huis was schoon. Beddegoed was schoon. Wij hadden een probleem met warm water maar dat werd meteen tot tevredenheid opgelost.

Kamertip: Kies een huis aan de buitenrand. Dan heb je het meeste privacy.
Beoordeeld op 20 december 2022 via mobiele applicatie

Ons tweede bezoek omdat het zo goed bevalt op deze plek. Heerlijk aan het water (zelfs kunnen schaatsen langs ons huisje), mooie moderne en ruime inrichting en veel activiteiten voor kinderen. Kortom: wij vermaken ons hier altijd goed en komen zeker terug. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien, de kinderhuisjes helemaal top als je met kinderen komt (van wcbrilverkleiners tot een sjoelbak). Het animatieteam doet hard z'n best de kinderen een leuke tijd te geven.

Het inchecken ging niet helemaal soepel, maar dezelfde avond stond er iemand op de stoep met wat lekkers om het goed te maken. Had helemaal niet gehoeven maar was wel attent. Het zwembad is wat klein en er is wat weinig kastruimte, maar dat zijn kleine dingen. Het is een heerlijke plek om er in eigen land even uit te zijn.

Beoordeeld op 13 november 2022 via mobiele applicatie

Een heel mooi en netjes Park.
Dit Park is heel mooi gelegen aan het water. Alsook ligt er een mooie natuurgebied achter.
Ons huisje was heel proper en ruim. We hadden en sauna en een bad. Het interieur is heel nieuw en verzorgd. Het was wel erg warm in het huisje. Als je de thermostaat lager zet koelt het ook niet af. Een raam open zetten verhielp het probleem.
Het park heeft ook een mooi ruim zwembad.
Het was de tweede keer dat we naar dit park zijn gegaan.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 10 september 2022

maar onderhoud van het huisje was ondermaats.
Haren in de douche, nog vuil van vorige huurders onder de bank in woonkamer enz..
jammer want de omgeving is echt heel mooi
Restaurant op park is goed maar ook niet meer dan dat

Datum van verblijf: oktober 2021