Ben & Mo

Heerlijke plek, hier komen we vaker

5,0 van 5 bollen20 dec 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ons tweede bezoek omdat het zo goed bevalt op deze plek. Heerlijk aan het water (zelfs kunnen schaatsen langs ons huisje), mooie moderne en ruime inrichting en veel activiteiten voor kinderen. Kortom: wij vermaken ons hier altijd goed en komen zeker terug. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien, de kinderhuisjes helemaal top als je met kinderen komt (van wcbrilverkleiners tot een sjoelbak). Het animatieteam doet hard z'n best de kinderen een leuke tijd te geven.

Het inchecken ging niet helemaal soepel, maar dezelfde avond stond er iemand op de stoep met wat lekkers om het goed te maken. Had helemaal niet gehoeven maar was wel attent. Het zwembad is wat klein en er is wat weinig kastruimte, maar dat zijn kleine dingen. Het is een heerlijke plek om er in eigen land even uit te zijn.
Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Booking.com
Geen aanbetaling vereist
6.7 km van Landal Reeuwijkse Plassen
Meer hotels in Reeuwijk bekijken
Beoordeeld op 13 november 2022 via mobiele applicatie

Een heel mooi en netjes Park.
Dit Park is heel mooi gelegen aan het water. Alsook ligt er een mooie natuurgebied achter.
Ons huisje was heel proper en ruim. We hadden en sauna en een bad. Het interieur is heel nieuw en verzorgd. Het was wel erg warm in het huisje. Als je de thermostaat lager zet koelt het ook niet af. Een raam open zetten verhielp het probleem.
Het park heeft ook een mooi ruim zwembad.
Het was de tweede keer dat we naar dit park zijn gegaan.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 10 september 2022

maar onderhoud van het huisje was ondermaats.
Haren in de douche, nog vuil van vorige huurders onder de bank in woonkamer enz..
jammer want de omgeving is echt heel mooi
Restaurant op park is goed maar ook niet meer dan dat

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 12 juni 2022 via mobiele applicatie

Het park ligt vlakbij de rijksweg maar het huisje waar we zaten had daar geen last van.
Het park is super en ondanks dat het vol zat erg rustig.
Mogelijkheden tot huren van supp kano bootje behoort tot de mogelijkheden.
De huisjes zijn prima en liggen allemaal aan jet water, helaas laat de schoonmaak te wensen over plakkende vloer in de bad kamer en in de slaapkamer en lege blikjes bier onder het bed erg jammer.
Geen reden om niet nog een keer langs te komen hopen dat het volgende keer op orde is.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 6 juni 2022 via mobiele applicatie

Samen met een bevriend stel en in totaal 4 kids een 8 persoons huisje geboekt. Prachtig huis, mooie ligging. Ruimtelijk en mooie badkamers en een nette keuken. Leuk speelgoed en spelletjes stonden er klaar. Het ontbrak wel aan de schoonmaak van het huisje. Op het oog schoon maar veel stof en viezigheid.

Vriendelijk personeel en zeker de moeite waard om nog eens terug te komen . De parkeerplaats bij de receptie is wel drama. Veel kuilen/ gaten dus met een lage bumper niet te doen.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 7 maart 2022

Huisje liggen mooi aan het water, maar als je binnenkomt, is het even slikken. Huisje is erg slecht schoongemaakt; veel stof en vuil, vuile gordijnen en vlekken op kussen op de bank, glasscherven op de vloer in de slaapkamer, muren kunnen een likje verf gebruiken. Keukeninventaris is te weinig waardoor de vaatwasser (te) vaak aan moet (jammer voor een park dat zo milieubewust bezig wil zijn). Na een klacht bij de receptie werd er nog gestofzuigd en gedweild maar een grote schoonmaak was beter geweest. Wat ons betreft geen aanrader en dat is jammer want de omgeving is prachtig!

Datum van verblijf: maart 2022