“Sfeervolle plek”

Grand Cafe De Bocht
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Restaurants in Zundert
Keukens: Frans, Nederlands
16 maart 2020 beoordeeld

In volle corona-crisis (in België) hier beland en heerlijke lunch. Een vlotte bediening en servicegericht. We'll be back when corona's gone :-)

Datum van bezoek: maart 2020

4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst hier gegeten op advies van een kennis. We gingen voor het "onbeperkt varkenshaas eten". Vlees was heerlijk. Pepersaus met paprika was niet mijn smaak. Ik vond het vet waar de frites in gebakken was niet erg lekker. Kwestie van smaak misschien want mijn man heeft er lekker in zitten eten. Als dessert een kaasplankje gedeeld. Lekkere kazen, brood was erg taai.
Heerlijke wijntjes en een boven gemiddeld goede bediening. We komen vast nog eens terug.

Datum van bezoek: maart 2020
15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd via internet.
Vriendelijk ontvangst.
Maaltijd bestond uit mais kip en spare ribs.
Op heerlijke wijze opgediend.
Echt genoten van de maaltijd.
Schoon sanitaire.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Vriendelijk goed gekleed personeel.
Gratis parkeren.

Datum van bezoek: december 2019
1 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker eten en een vlotte en vriendelijke bediening tegen een schappelijke prijs, kortom top!

Datum van bezoek: oktober 2019
30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke locatie met supervriendelijk personeel en eten om duimen en vingers bij af te likken! We hadden een topavond!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Grand Cafe De Bocht bekeken, bekeken ook

In Grand Cafe De Bocht geweest? Deel je ervaringen!