“Alles behalve van de oude stempel”

Restaurant In de Oude Stempel
Reserveer een tafel
ma 30/11
20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 12 Restaurants in Steenbergen
Keukens: Frans
29 september 2020 beoordeeld

Op zoek naar een restaurant om mijn verjaardag waardig af te sluiten zijn we bij "In de Oude Stempel" uitgekomen. Het restaurant biedt een meergangen kaart van 3 tot wel 8 gangen welke je kan laten begeleiden door bijpassende wijnen. Wat je ook kiest het begint met drie zalige amuses. Deze waren al een voorbode van wat komen ging. Alles wat werd geserveerd was heerlijk, prachtig gepresenteerd en mooi opgemaakt. De wijnen waren een perfecte keus en een goede aanvulling op het gerecht. Wat niet vermeld staat op de kaart maar wel mogelijk is zijn BOB-glazen. De hoeveelheid die men serveert is meer dan voldoende om het gerecht te begeleiden.
Als je van kaas houdt, ga voor die kaasplank ter afsluiting! De keuze is zeer ruim met kazen buiten het standaard repertoire die zeer verrassend zijn. Verder niet van die afgemeten porties maar gewoon 5 - 6 stukjes, net wat je wilt.
De bediening was perfect, uiterst vriendelijk, aanwezig als ze er moesten zijn en deskundig ten aanzien van de gerechten, wijnen en kazen. Het enigste wat jammer was dat het zeer luidruchtige stel niet werd verzocht om de volumeknop wat etrug te draaien. Dit stel wekte wel enige irritatie op.
Ergo, een aanrader en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Datum van bezoek: september 2020

14 september 2020 beoordeeld

Fijn restaurant met vriendelijke bediening en niet onbelangrijk verrassende keuken.
Hebben van Michelin een Bib gekregen en geheel terecht
Al 2 keer hier gegeten en beide keren aangenaam verrast met wat er uit de keuken kwam. Echt aanrader voor mensen die goed eten weten te waarderen.
Zeker het oriberen waard.

Datum van bezoek: september 2020
27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een Groupon bon hadden onze vrienden een tafel gereserveerd voor 4 personen.
Met zo’n bon reken je niet op de beste tafel en zo zaten we vlak bij het uitgiftepunt van de open keuken.
Hierdoor kwam het personeel constant veel dichterbij dan anderhalve meter. Het eten was voortreffelijk, maar ik voelde me er zeer ongemakkelijk bij. Er werd absoluut geen moeite gedaan om de afstand tot ons te bewaren.
Mijn mening is dat aan deze tafel in deze Coronatijd geen mensen mogen zitten.

Datum van bezoek: juli 2020
18 juni 2020 beoordeeld

Hebben met z'n vieren genoten van een heerlijke avond bij de Oude Stempel.
5 gangen. Prachtige smaakcombinaties die ook nog een op een mooie manier werden opgediend. De wijn en koffie waren prima. De bediening was attent en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2020
18 februari 2020 beoordeeld

we bezochten met flinke verwachting de gezellig uitziende locatie in t centrum van Steenbergen. vriendelijke ontvangst van attente dames. vaste menu-keuze 3, 4 en 5 gangen voor serieuze prijzen. als Kreeft Oester en Duif niet je favorieten zijn heb je weinig alternatiefs. de chique hapjes en grappige entree's zijn de moeite waard. een flinke eter heeft m.i. tekort. nagerecht en koffie-pakketje krijgen een 10.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Restaurant In de Oude Stempel bekeken, bekeken ook

Steenbergen, Noord-Brabant
Bergen op Zoom, Noord-Brabant

Steenbergen, Noord-Brabant
Steenbergen, Noordenveld

In Restaurant In de Oude Stempel geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.