“Leuke plek tijdens ons verblijf op Oesterdam Resort”
Beoordeling van Brasserie Kaeswienkeltje

Brasserie Kaeswienkeltje
Geclassificeerd als nr. 4 van 12 Restaurants in Tholen
Beschrijving: Welkom bij Potters Kaeswienkeltje Broodjes & Zo. U kunt bij ons terecht voor een breed scala aan lekkernijen, lunches en levensmiddelen. Tevens bieden wij een gezellige omgeving om te genieten van al dit lekkers in onze lunchroom Broodjes & Zo! Een kopje verse koffie of een verse staat staat bij ons altijd voor u klaar. Ook is het mogelijk om iedere ochtend te genieten van een heerlijk ontbijtje.
12 augustus 2021 beoordeeld

Op advies van het resort zijn we hier een broodje gaan eten, leuk idyllisch plekje in Tholen. Lekkere broodjes voor betaalbare prijs.

Datum van bezoek: augustus 2021
Potter's K, Eigenaar van Brasserie Kaeswienkeltje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Wat leuk
Dank je wel

9 augustus 2021 beoordeeld

we waren te gast op Oesterdam Resort. Vlakbij ligt dit leuke restaurant. Heerlijke broodjes voor een zeer schappelijke prijs.

Datum van bezoek: juli 2021
Potter's K, Eigenaar van Brasserie Kaeswienkeltje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2021

Wat leuk om te lezen, Dank u wel!

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige brasserie met mooi terras. Vriendelijke vlotte en snelle bediening ,wij namen kipsates met saus lekker malse kip heel veel groenten erbij en lekkere fritten .
Flesje rose uit zuir franfrijk voor 18€ ,was ok.koffie was niet veel soeps .

18 augustus 2020 beoordeeld

waarschijnlijk staat er n kok die op di alleen de lunch doet...Lunchgerecht was eerder klaar en moesten ze waarschijnlijk nog bijverwarmen!
sla zat geen dressing op.
tongfilet was goed van smaak maar niet echt aangebakken.
Bediening was vriendelijk.
zeep was op en vergeten aan te vullen na vraag ..
jammer...

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de haven van Tholen. Wij voeren er met ons motorbootje in een kwartiertje naar toe vanuit resort Oesterdam voor een heeelijke ijs koffie latte. Ook de broodjes en mossellen waren heerlijk! Tel daarbij op de gezellige bediening, wat ons betreft een aanrader!

Reizigers die Brasserie Kaeswienkeltje bekeken, bekeken ook

In Brasserie Kaeswienkeltje geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.