Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Verlengd weekend met de familie in dit park. Heel mooie villa, alles piekfijn in orde ... alleen voor 10 personen veel te kleine kookpotten en bv een puree stamper is niet voorzien! Schilmesjes zijn ook al dringend aan vervanging toe. We hebben de ontbijt service gebruikt maar je kan pas om 9u je ontbijt gaan halen wat heel laat is ! Vooral op de dag van vertrek gezien je om 10u al buiten moet zijn!
Anders niets te klagen, heel aangename en rustige omgeving!

Datum van verblijf: november 2019
Roompot, LARGO Kwaliteit van Largo Waterrijk Oesterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2019

Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u de moeite neemt om uw ervaring met ons deelt, dat waarderen wij!

Uiteraard gaan wij uw opmerkingen met betrekking tot de inventaris van de keuken doorgeven, zodat hier wat extra aandacht aan besteed kan worden.

Wij hopen dat u verder heeft genoten en begroeten u graag nogmaals!

Mandy

Beoordeeld op 17 september 2019

We hebben 4 dagen gelogeerd in huisje 205. De receptie en het personeel zijn heel vriendelijk en staan direct klaar om onze vragen en opmerkingen op te lossen. De Wifi was ook goed en de ligging is prachtig. Er zijn ook veel activiteiten die je via het resort kan doen. Wij hebben een boot gehuurd, zeer leuke ervaring en niet moeilijk. Er zijn echter enkele minpuntjes. Ze zijn nog aan het werk aan een deel van het park, waardoor dit soms voor geluidshinder kan zorgen. Honden zijn niet welkom op het terras of andere gemeenschappelijke plaatsen, terwijl deze wel mee mocht naar een huisje mits meerprijs. Meer glazen zijn aangewezen en het huisje was ook niet helemaal proper. De kamer in het dak kon niet afgesloten worden voor het daglicht. Ik ben ervan overtuigd dat binnen enkele jaren dit een echte toplocatie zal worden.

Datum van verblijf: september 2019
Roompot, Afdeling Kwaliteit van Largo Waterrijk Oesterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2019

Bedankt voor uw review!
Wat leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten van het verblijf.
Daar doen we het voor.

Zien we jullie dan over enkele jaren nog eens terug?

Graag tot ziens.

LARGO Waterrijk Oesterdam

Beoordeeld op 15 juli 2019 via mobiele applicatie

Het park is super mooi nog in aanleg maar je ziet echt dat het heel mooi word!
Leuk terras met uitzicht op het haventje en de huisjes zien er allemaal mooi uit van buiten!

We hadden met 2 stellen het 4 persoons lounge huisje geboekt.

Qua hygiëne was het niet erg schoon! Er hingen veel spinnen webben en in de badkamer zit in de voegen schimmel!!
Ook de badkamer is erg klein je kan er niet met 2 personen in staan!

Het huisje is erg klein voor 4 personen de “woonkamer” is erg klein er staat 1 bank en ja je zou er met je armen op je benen gekruist met z’n 4e op kunnen zitten maar verder is dat echt te klein!
Ook trap naar de slaapkamer boven mega steil niet geschikt voor kinderen want voor volwassen is het al opletten

De koelkast voor 4 personen is ook echt enorm klein en er zijn precies 4 kopjes 4 vorken en 4 messen enz dus na iedere maaltijd moet je de afwas doen niet zo handig dus!

Kortom voor het geld wat je betaald krijg je niet erg veel waar voor je geld, ja het ziet er mooi uit maar erg schoon en praktisch is het zeker niet!

Datum van verblijf: juli 2019
Roompot, Afdeling Kwaliteit van Largo Waterrijk Oesterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Bedankt voor je review.
Wat fijn dat het park zo mooi was!
Een accommodatie hoort uiteraard schoon te zijn.
Het is dan ook vervelend dat dit niet het geval was.
We gaan je feedback doorgeven aan de verantwoordelijke personen, zodat hier aandacht aan besteed kan worden!

Groetjes van Cynthia

Beoordeeld op 21 juni 2019 via mobiele applicatie

Pro’s;
- zalig rustig gelegen; geen verkeer, rust van het water, middenin natuur
- mooie leuke ruimtes in het huisje; leuk dat alles wat ‘apart’ is zodat het echt een thuisgevoel is.
- leuk dat er dichtbij een restaurant is (Lounge en Dining)

Con’s;
- de vogelpoep; ok het is de natuur maar onze tuin (van huisje 63) lag volledig onder de vogelpoep van de grazende ganzen. Ons kleintje kon nog niet stappen maar dit is echt niet geschikt voor gezinnen die met kleintjes in de tuin willen zitten. We gaan niet muggenziften over enkele drolletjes maar er was echt geen doorkomen aan. Dit is natuurlijk een moeilijk te regelen natuurelement...
- de tuinman die de hagen kwam snoeien verstoorde beetje onze rust. Als je zoveel betaalt was dit wel beetje jammer dat het net nu moest gebeuren... Maar het was natuurlijk wel netjes na zijn doortocht ☝
- ons huisje was niet opgepoetst toen we intraden; er was vrij veel stof, spinnenwebben en we hadden de indruk dat het al eventjes leeg stond.
- door de vele reclame hadden wij de indruk dat we in een nieuw huisje gingen zitten wat niet her geval was.

Datum van verblijf: juni 2019

Bedankt voor je review, Jolan!
Wat fijn dat jullie een fijn verblijf hebben gehad.
Voor een vakantie in omgeving van rust, is Waterijk de Oesterdam de ideale uitvalbasis.
We zullen je tips doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan kan worden besteed!

Graag tot ziens!

Groetjes van Cynthia

Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Als je van rust en water houdt, de ideale plek. Onze woning 61 was heel sfeervol en goed ingericht. Alle meubels etc van Piet Boon zelfs. Hele goede bedden. Ruime berging voor de fietsen met zelfs een oplaadpunt. De tuin is heel groot en door de planten lekker overal vrij zitten. Mooie vlonder en steiger aan het water. We gaan zeker nog een keer in de zomer en nemen dan onze speedboot mee, die kan nl zo bij t huisje aangelegd worden. Door het snelvaargebied ook nog watersporten. Uniek plekje in Zeeland! Wij hadden geen last van de bouwwerkzaamheden omdat die helemaal aan de andere kant zijn.

Datum van verblijf: maart 2019
Roompot, Afdeling Kwaliteit van Largo Waterrijk Oesterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Bedankt voor uw review.

Fijn dat jullie verblijf naar wens is geweest en dat jullie genoten hebben van de rust en de mooie omgeving.
Dat is precies wat wij onze gasten willen aanbieden.
Leuk dat jullie deze zomer weer willen terugkomen en jullie eigen boot meenemen.
Graag tot ziens op Waterrijk Oesterdam.

Groetjes,

Kathinka