Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
CheapTickets
Beoordeeld op 8 oktober 2019

Krappe plekken, zeer dicht op elkaar. Tevens ook geen vriendelijk publiek, groeten kost moeite. Een beetje hoog Duits Tokkie gehalte. Gelukkig was het voor ons maar voor 1 nacht. Het regende 's avonds dus men zat binnen, maar aan de ene kant stond de muziek heel hard en aan de andere kant zaten ze met minimaal 5 personen hard te praten. Wel lekker gegeten in het restaurant met zeer vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2019