“Echt toscaans restaurant”

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Sant'Angelo in Colle
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant waar we twee maal op vezoek gingen tijdens onze reis! Hier word je zeker niet teleurgesteld. Superbediening, supergerechten en zeer uitgebreide wijnkaart! Een topper is de bistecca fiorentina! Een echte aanrader zowel s middags als s avonds. Nabij een plein waar de kindjes zich kunnen uitleven.

15 juni 2017 beoordeeld

Dit restaurant is gelegen op een fantastische locatie, 10 minuten rijden van Montalcino. Voortreffelijk gerund door de zusters Franca en Paola, die je een geweldige keuze bieden in verse huisgemaakte pasta's, prachtige secondi als bocconcini di vitellone tot de bistecca fiorentina. Vergeet het dessert niet: mijn favoriet de millefoglie! Laat uw maaltijd begeleiden door een mooie Brunello; er is een uitgebreide wijnkaart met heel betaalbare Brunello's.

13 oktober 2016 beoordeeld

leuke kaart en vlotte bediening. In 1 week 2 maal geweest en beide keren goed. Tagliata, Bistecca Fiorentina en de pici's uitstekend. Heeft onze sterke voorkeur boven Il Leccio, de buurman

4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi gelegen dorpje in Toscane waar op een klein pleintje dit restaurant gelegen is. Bediening is professioneel en vriendelijk. Wat een feest om hier te zijn en wat is het eten fantastisch. Tagliatello tartuffo, biefstuk, groente, desserts, het is allemaal verfijnd en smaakt uitstekend. De wijnen zijn ook uitstekend: wij drinken de vino rosso Montalcino. Als u in debuurt bent: reserveren en gaan!!

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig eten, super bediening, prachtig stadje, een absolute aanrader! Goede en gevarieerde kaart, een bijzondere ervaring

Reizigers die Il Pozzo bekeken, bekeken ook

Montalcino, Province of Siena

In Il Pozzo geweest? Deel je ervaringen!