“Idyllisch en vriendelijk ”
Beoordeling van Restaurant Landhuis Misjé

Restaurant Landhuis Misjé
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Sabana Westpunt
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuk locatie, echt koloniaals. Vriendelijke mensen. Alleen een lunch genomen. Apart gerecht rauwe vis met zure dressing. Lekker.

Datum van bezoek: maart 2020

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen en prima eten voor goede prijs. Mooie omgeving binnen de muren van het landhuisje.

Datum van bezoek: maart 2020
8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgegaan op de positieve reacties op Tripadvisor, helaas hebben wij niet zo’n goeie ervaring met Misjé. Misschien waren onze verwachtingen te hoog gespannen maar de bediening kwam ongeïnteresseerd over, waren moeilijk te verstaan en het eten was matig. Het stoofpotje deed denken aan blikvoer, de patat was te licht, koud en zacht alleen de koffie met likeur 43 hebben ons goed gesmaakt. Wat ons betreft was dit eenmalig.

Datum van bezoek: februari 2020
16 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten en vriendelijke bediening.
Verse patat in plaats van diepvries zou nog beter zijn geweest.

Datum van bezoek: december 2019
14 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige locatie, kleinschalig landhuis. Het eten en de service is voortreffelijk. De papaya stoma, pasta en garnalen zijn allemaal heerlijk! We hebben hier tijdens ons verblijf 2 keer gegeten en beide keren heel erg goed!!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Restaurant Landhuis Misjé bekeken, bekeken ook

Curaçao, Caraïben

In Restaurant Landhuis Misjé geweest? Deel je ervaringen!