Opslaan

vanaf 68,00 US$
vanaf 56,42 US$
vanaf 141,66 US$
Beoordeeld op 20 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat een geweldige ervaring! Het strandje zelf stelt niet zoveel voor met niet al te veel faciliteiten... strandbedjes tegen betaling. Super vriendelijke mensen regelen dit alles. Dit is echt wel een must see! Snorkel op, water in en zwemmen tussen Leonardo, Donatello, Michaelangelo en Rafael! Wij waren er tegen 9.00, ook dat is aan te raden want dan is het daar nog niet zo druk. Bij vertrek tegen 11 uur was er geen parkeerplaats meer vrij!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 26 november 2019

Rond 10 uur op de locatie en het was nog behoorlijk rustig. Nadat we een parkeerplek kregen aangewezen door die meneer die daar loopt en hem wat geld hadden gegeven voor de arme kinderen in de kerk en een briefje van 10 Naf gewisseld te hebben voor 9 Naf losgeld, (haha, ook voor de arme kinderen) konden we naar het strand. Het is niet aan te raden om daar een bedje te huren omdat het dat niet waard is. Op de pier wordt wat vis in het water gegooid wat de schildpadden lokt. Als er niet teveel mensen in het water zijn is dit heel erg mooi. Als je zelf gaat snorkelen zie je de schildpadden ook en dit levert mooie plaatjes op.
De bodem van de zee ligt bezaaid met graten van de "lokvis".
Maar, al met al leuk dat we tussen de schildpadden konden zwemmen.
Daarna richting een mooier strand.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

De schildpadden zijn geweldig zulke mooie beesten fantastisch..dat is ook meteen het enige positieve punt van Piskado.
Het begint al bij het parkeren. Staat er een mannetje te wijzen waar je moet parkeren en wil daar vervolgens ook nog geld voor hebben ( of een biertje) vervolgens staat er tegenwoordig ook nog een snackkar. Voor als je het van het toilet gebruik wil maken betaal je FL 1,-. De man die de schildpadden voert heeft er ook nog een mandje bijstaan voor eventuele "tips".
Wat mij ook verbaasd is dat mensen, ondanks herhaaldelijk waarschuwingen, toch nog pogen om ze schildpadden aan te raken... blijf er gewoon vanaf!

Als je er heen gaat doe het voor de schildpadden en dat ze zo mooi zijn maar ga niet mee in de commerciële bende die er nu omheen hangt.....

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Geweldige ervaring.. een echte aanrader.. vergeet de meneer die voor ze zorgt geen tip te geven. Je mag de schildpadden niet aanraken en ze hebben allemaal een naam.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019

Een geweldige baai , met een klein wit strand , mogelijkheid om iets te drinken ligstoelen aanwezig .
Steiger die in stuk in de zee gaat , leuk om de mensen die aan het snorkelen zijn te fotograferen .
De lokale bevolking kont daar aan met hun visvangst en kuisen daar hun vis , een spektakel op zijn eigen al .
Door de talrijke bomen daar ook veel parkieten gespot daar .

Datum van activiteit: juni 2019
Bedank 200.360