Priceline
Algotels
Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt op een geweldige plek bij V&A waterfront.
Geweldig dakterras met waanzinnig uitzicht op Kaapstad en Tafelberg. Hangt bijzonder chille vind in het hotel. Uitzicht op kamer (als je de goede boekt) fantastisch !

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken
RadissonREDcpt, Manager van Radisson RED V&A Waterfront, Cape Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2019

Hallo hallo heel erg bedankt voor de goede beoordeling en de score. Houd er niet van dat je van onze locatie en de vibes hield
Ik hoop je snel te zien hier bij RED in Kaapstad

Beoordeeld op 10 maart 2019

Dit hotel uitgezocht vanwege fijne locatie. Heerlijk aan het Waterfront. Maar de uitstraling van het hotel is geheel niet gezellig. Het is minimalistisch ingericht met veel hout en rode kleuren.Er staat een hele grote eettafel in de kamer, geen idee waarvoor, want er is geen keuken bij. Beter is om een klein tafeltje met stoeltje te plaatsen, gezelliger en praktischer vanwege de ruimte. Het is een uitgesproken jongerenhotel met een piepklein zwembad op het dak waar veel jongeren naar harde luide muziek luisteren. In de periode dat wij er waren mochten wij vaak niet door het ontbijtrestaurant lopen ?? omdat er een private party was. We moesten dan door de hoofdingang naar buiten. Er is een terras voor de deur waar je een drankje kunt drinken of kunt ontbijten of eten. De bedden en de douche zijn prima.

Datum van verblijf: februari 2019
RadissonREDcpt, General Manager van Radisson RED V&A Waterfront, Cape Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2019

Hallo Carry17,

Wat vindt u ervan om voor Radisson RED te kiezen en bedankt voor het delen van uw feedback. We zijn erg blij dat je van de locatie genoten hebt, maar verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak veroorzaakt door het feest in OUIBar. Het was niet onze bedoeling om ongemak te veroorzaken.

Ik hoop dat de rest van je reis goed was.

Proost, Dale

Beoordeeld op 16 december 2018

Alles gaat bijna digitaal; echter hulp is altijd in de buurt; het hotel is zeer modern van opzet; een zeer uitgebreid ontbijt en op het dak is een zwembad met een bar, waar het vooral aan het eind van de middag en begin van de avond goed toeven is.

Datum van verblijf: november 2018
RadissonREDcpt, Manager van Radisson RED V&A Waterfront, Cape Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018

Hallo hallo
geweldige beoordeling, heel erg bedankt
We houden ook van onze standpunten van het RED Roof en we hopen je snel weer te zien hier bij RED in Kaapstad
Chat snel en wens je een gelukkig nieuwjaar
Proost
Leonie

Beoordeeld op 9 december 2018

Ik verbleef hier enkele nachten in november. De kamers waren goed. Het ontbijt was ook zeer goed. De WIFI is uitstekend maar niet beveiligd. Het dakterras was iets minder. 1 dag/avond volledig afgesloten door privé-event. 1 avond gedeeltelijk afgesloten door privé-event.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde alleen
RadissonREDcpt, General Manager van Radisson RED V&A Waterfront, Cape Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2018

Hallo KarlSuykerbuyk,

Bedankt voor uw verblijf bij RED en voor de positieve feedback, blij om te horen dat het een goede ervaring was.

Hopelijk waren de rest van je reizen goed en kunnen we je binnenkort weer verwelkomen.

Proost, Dale

Beoordeeld op 9 april 2018

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Red
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
RadissonREDcpt, Manager van Radisson RED V&A Waterfront, Cape Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.