Sanctuary Cap Cana
Booking.com499 US$
4.815 - 4.820 van 7.013 beoordelingen
Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2017
Kawana P, General Manager van Sanctuary Cap Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2017

Beoordeeld op 20 november 2017

Beoordeeld op 20 november 2017 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 19 november 2017

Beoordeeld op 18 november 2017

Kamertip: the castle is a unique place and the first floor Jr. Ocean suites are perfect!
Datum van verblijf: oktober 2017