“Sterk aan te bevelen !!!”
Beoordeling van Quan 3 Chi Em

Quan 3 Chi Em
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Mai Chau
20 maart 2020 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreide keuze. Vlotte bediening. Bijzonder lekker. Goedkoop. Warm aanbevolen!

Datum van bezoek: maart 2020

18 maart 2020 beoordeeld

We kwamen aan met 18 personen en hoewel dit voor deze familie een overrompeling was hebben zij ons met wat improvisatie en heerlijk eten de beste avond van onze Vietnamreis bezorgd.

Datum van bezoek: maart 2020
12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig familie restaurant, uitgebreide menu kaart, ook veel vegetarische opties. Eigenaresse spreekt redelijk goed engels. Geeft advies over welke gerechten je in het betreffende seizoen het beste kunt nemen. Open keuken, leuk om te zien hoe je eten bereid wordt. Lekker en goed vietnamees gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
7 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten met Thaise invloeden. Door de open keuken kun je zien dat alles vers wordt bereid, soms worden de ingrediënten ter plekke nog even gehaald! Met Engels menu. Aardige bediening.

Datum van bezoek: november 2019
15 juli 2019 beoordeeld

Als je Vietnamees wilt eten in een klein gezellig familie restaurant, is dit echt een aanrader. Het is een keuken, woonkamer en supermarkt ineen waar de gehele familie helpt met koken. Het eten was heerlijk!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Quan 3 Chi Em bekeken, bekeken ook

Mai Chau, Hoa Binh Province

In Quan 3 Chi Em geweest? Deel je ervaringen!