“Heel bijzonder”
Beoordeling van Vasco

Vasco
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Fanore
Keukens: Barbecue
Geschikt voor: Barscene, Mooi uitzicht, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren mijn favoriet in Fanore. De openingstijden mogen verruimd worden want ik zou er vaker willen kunnen eten! Knus, fantastisch goed gemaakte gerechten, prettige bediening, vooral te bescheiden over hun heerlijke gerechten.

30 juli 2015 beoordeeld

Wat een mooie plek , met een mooi ingericht restaurant. Zicht op de oceaan. En dan nog dat heerlijke gebak! Koffie en thee zijn ook uitstekend. Beslist stoppen.

6 augustus 2017 beoordeeld

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

30 juli 2017 beoordeeld

Reizigers die Vasco bekeken, bekeken ook

In Vasco geweest? Deel je ervaringen!