“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 1 van 60 Restaurants in Sluis
Prijsklasse: € 10 - € 40
Keukens: Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: De chef bereid de gerechten op het houtvuur te midden van de zaak. Dit geeft het vlees en de vis een heerlijke specifieke smaak. Enkele grillspecialiteiten zijn onder andere ribeye, lamskoteletten, côte á l'os en overheerlijke gamba's. Wij hopen U binnenkort te mogen verwelkomen.
11 mei 2024 beoordeeld

Ik ben zeer positief na mijn bezoek aan grill restaurant Passie. Het eten was heerlijk en het personeel was zeer vriendelijk. Een echte aanrader van mij is de ribeye met pepersaus. Die was heerlijk.

3 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend lekker amuse en een fantastische tournedos van de grill. Heerlijke wijnen en hele vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: mei 2024
10 april 2024 beoordeeld

Het is elke keer weer dat heerlijk vertrouwd gevoel van thuiskomen bij Grill Restaurant Passie aan de rand van Sluis met ruime parkeergelegenheid. De hartelijke ontvangst. Het gezellige ruime interieur, de comfortabele stoelen. De wisselende verrassende bijzondere smakelijke amuses. De ruime keuze van de menukaart of het nu Tapas, Voor of Hoofdgerechten: Vlees, Vis en Vegetarisch, met de bijzondere passie, kennis en ervaring van Mario voor grillen en de aparte smaak beleving betreft, Dessert of Wijnkaart. Voor elk wat wils tevens voor de jongere garde. De uitgenodigde vrienden waren laaiend enthousiast over de suggesties en gepassioneerde uitleg van Helga en de daar op gebaseerde keuzes inclusief de bijzondere Spaanse wijn Los Tres Picos. Toeval wilde dat ondergetekende meerdere malen daar vakanties heeft doorgebracht met daar aan gepaarde fijne herinneringen. De dame in ons gezelschap merkte nog op na bezoek aan de voorzieningen: de sprankelende hygiëne van deze ruimte.

Dus Mario, Helga en Branco, wederom lof en dank en tot kort; Au Revoir! Frits Willem

Datum van bezoek: april 2024
2 april 2024 beoordeeld

Eten was perfect en een hele goede bediening.
Hele leuke avond gehad. we hebben erg genoten.
We gaan zeker nog eens terug.

6 maart 2024 beoordeeld

Alles in perfect !! Kwaliteit van het eten, bediening en ambiance. Prijs-kwaliteitsverhouding dik in orde. Zeker voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Grill Restaurant Passie bekeken, bekeken ook

In Grill Restaurant Passie geweest? Deel je ervaringen!