“Super plek heerlijk gegeten !”
Beoordeling van Corner De

Corner De
Geclassificeerd als nr. 19 van 51 Restaurants in Sluis
Keukens: Belgisch
Beschrijving: 7 OP 7 OPEN RESERVATIE GEWENST. STEAK EN MOSSELHUIS BIJ UITSTEK
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Door pa en ma uitgenodigd om hier te eten. Voor ieder wat wils en genoeg van alles. De jongste blij met een kinderbox, de mannen 1,5 kilo mosselen met wijn. De dames een vispannetje . Heerlijk gegeten vriendelijke bediening en een top plek !!!

Datum van bezoek: augustus 2021

28 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw haar ribben waren zeker niet super.
De frietjes waren mooi goudbruin.
Mijn vispannetje was echt super.
De bediening was aangenaam voor het oog maar daar stopt het jammer genoeg.
Maar moest je enkel voor een vispannetje gaan en ik denk ook wel een visgerecht moet je dat zeker doen !

Datum van bezoek: juli 2021
11 september 2020 beoordeeld

ik kwam voor de paling en mijn echtgenote voor de tong, zoals vermeld op de website.Geen van beide waren beschikbaar, dan maar mosselen genomen en de vrouw scampis van de chef. Mosselen OK, scampis teveel gekruid met kaneel. Service was OK.

Datum van bezoek: september 2020
3 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen hier een stop tijdens onze dag in Sluis voordat we gingen uit eten. Een aperitief en een hapje hebben we toen besteld. Heel vriendelijk en dat doet ons veel plezier, alsook het wijntje was mmmm ☺️ We zaten aan de zijkant buiten van het restaurant in een steegje heel gezellig, ook aan de voorkant is een super leuk terras. Vorig jaar zijn we hier al gaan uit eten met de hele familie, en ik kan zeggen, heel lekker en het is er nog steeds goed toen ik de gerechten zag passeren in het restaurant. We ontmoetten mensen die er wel bleven eten en we garandeerden hen dat ze goed gekozen hadden Als we terug naar Sluis komen, gaan we hier zeker terug komen, al is het voor een aperitiefje of om iets te eten. De Corner is en blijft het beste hoekje van Sluis

Datum van bezoek: september 2020
26 augustus 2020 beoordeeld

Drie jaar na een eerste bezoek zijn we twee maal kort na elkaar opnieuw mosselen gaan eten in dit gezellig restaurant.
Zeker aan te bevelen,prijzen zeer correct,lekkere frietjes erbij en halve liter prima Witbier.
Het vispannetje en de kabeljauw waren ook in orde.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Corner De bekeken, bekeken ook

In Corner De geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.