“lunch als tester”

Restaurant Tea Room Balmoral
Geclassificeerd als nr. 47 van 51 Restaurants in Sluis
Keukens: Nederlands
4 weken geleden beoordeeld

plaats genomen op het terras van deze tourist brasserie-resto. Overduidelijk gericht op de passanten zoals zovele type rest's. Mosselen natuur genomen aan 18,50 euro à volonté !!! (stond geafficheerd !!) + bijpassend glas witte wijn aan 5 euro.
De mosselen waren piepklein (vandaar à volonté waarschijnlijk) en beter te nuttigen met een pincet ipv een vork. Frietjes zijn extra aan 2,25 euro !
De smaak was niet slecht doch ook niets meer, voor de rest geen opmerkingen. Bij het wegnemen van de volle pot schelpen werd niet gesuggereerd of er nog een portie diende te komen.
De bediening is allemaal van vreemde origine op het terras, het taaltje was niet het oergezellig Zeeuws maar een gebrekkig Nederlands, bij wijle zelfs onbegrijpbaar. Spijtig voor een zaak in deze regio.
Kortom ik heb gegeten en daarmee is alles gezegd. Voor de gezelligheid en de kwaliteit moet het niet doen. Voor mij blijft het alvast bij deze ene keer !

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mosselen zeer klein, niet proper gemaakt, weinig smaak. Pepersaus van biefstuk verdufte smaak, ribbetjes op niet over te spreken. Ondanks vele volk, NIET gaan eten

5 weken geleden beoordeeld

Ben hier onlangs gaan eten met wat vrienden. Het stoofvlees was niet super... Zat weinig smaak aan. De mosselen waren verschrikkelijk klein, van smaal vielen ze wel mee. De mosselen waren a volanté maar het personeel vroeg niet of we nog een portie wilden. De bediening die wij hadden was trouwens ook niet super. We hebben vier verschillende obers gehad waarvan er slechts één goed Nederlands sprak.

29 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is niet slecht maar ook niet super. Wat ons wat tegen staat is dat je mayo en sausjes krijgt in een plastic bakje met een houten lepeltje erin. Verder was de bediening wel okay, al hebben nog wel om ons desert moeten vragen omdat ze het vergeten waren. Al met al redelijk prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juni 2020
18 juni 2020 beoordeeld

Lekker gegeten en complimenten voor de ober (kostas). Met zo’n drukte toch het overzicht kunnen houden is een kunst! Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Restaurant Tea Room Balmoral bekeken, bekeken ook

In Restaurant Tea Room Balmoral geweest? Deel je ervaringen!