Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Verbazingwekkende uitvindingen

Bizarium is een museum gevestigd in Sluis, in de provincie Zeeland. Het museum is gevestigd in een ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
MMichelleG1981
Rijswijk, Nederland
Als je naar Sluis komt moet je dit zien!

Wat een ongelofelijke ervaring om in dit museum te mogen zijn. Verrassend, leerrijk en vooral de ... meer lezen

Beoordeeld op 14 november 2021
Y6937RUkarinb
via mobiele applicatie
Lees alle 368 beoordelingen

Beoordeeld op 26 april 2017 via mobiele applicatie

Hartstikke leuk museum voor jong en oud. Aparte bizarre uitvindingen te zien met een beknopte omschrijving van waar het voor diende en wie de uitvinder was. Mooi nagemaakt en erg vermakelijk. Een beetje jammer dat je nergens aan mocht komen. Wordt in de toekomst misschien nog verder uitgebreid. Ik vermoed dat een museumwinkeltje ook goed zou lopen....

Beoordeeld op 18 april 2017 via mobiele applicatie

Bizarium is een museum dat je verbeelding doet spreken; interessant en grappig om al die bizarre uitvindingen samen onder 1 dak te zien. Kortom, het was een plezante namiddag en zou het iedereen aanraden om eens te bezoeken!

Beoordeeld op 17 april 2017

Wat een fijne uitvinding zo een plek. De symbiose van twee boeiende mensen die wetenschap met de kunst van de illustratie laten versmelten in een gebouw waar geschiedenis tegen de muren kleeft. Wij waren verrast en hebben heel het bezoek genoten als een verwonderd kind. Zalig! Een aanrader voor jong én oud, kunst- én wetenschapliefhebber. Niet twijfelen, DOEN.

Beoordeeld op 15 april 2017

Tof museum voor jong en oud dat je verwachtingen overtreft! Vriendelijk onthaal en persoonlijke uitleg door de eigenaars van het museum.

Beoordeeld op 13 april 2017

Mooie plek midden in Sluis, waar je vol bewondering rondkijkt en soms denkt : dat ik daar zelf niet opgekomen ben.