“Leukste museum ter wereld”
Beoordeling van Bizarium

Bizarium
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 dingen om te doen in Sluis
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Bizarium is een museum vol bizarre uitvindingen. Een museum over briljante uitvinders en hun grenzeloze verbeeldingskracht, hun technische vindingrijkheid en vooral onmetelijke passie. Bizarium inspireert en verrast met geniale, wetenschappelijke en knotsgekke uitvindingen. Denk maar aan een vliegfiets, een wandelende duikboot, een haargroeihelm, een zwemparaplu.
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontzettend leuk, sympathiek, interessant en bizar museum is dit. Onvergetelijk indrukwekkend! We hebben er allemaal (vader en moeder, jongetje van bijna 8 en twee meiden van bijna 11 en bijna 14) met de mond open van verbazing en bewondering rondgelopen. Het museum behelst een bonte verzameling van bizarre en/of geniale uitvindingen die de mens in de loop van de geschiedenis heeft voortgebracht. Deze zijn allemaal verzameld of in detail (per-fect!) nagebouwd door de bedenker van het museum. Petje af voor deze man. En dank, want we hebben grandioos genoten. Echt een aanrader. Groutnis oet Grunnen! Oftewel de hartelijke groeten uit Groningen.

26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartstikke leuk museum voor jong en oud. Aparte bizarre uitvindingen te zien met een beknopte omschrijving van waar het voor diende en wie de uitvinder was. Mooi nagemaakt en erg vermakelijk. Een beetje jammer dat je nergens aan mocht komen. Wordt in de toekomst misschien nog verder uitgebreid. Ik vermoed dat een museumwinkeltje ook goed zou lopen....

18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bizarium is een museum dat je verbeelding doet spreken; interessant en grappig om al die bizarre uitvindingen samen onder 1 dak te zien. Kortom, het was een plezante namiddag en zou het iedereen aanraden om eens te bezoeken!

17 april 2017 beoordeeld

Wat een fijne uitvinding zo een plek. De symbiose van twee boeiende mensen die wetenschap met de kunst van de illustratie laten versmelten in een gebouw waar geschiedenis tegen de muren kleeft. Wij waren verrast en hebben heel het bezoek genoten als een verwonderd kind. Zalig! Een aanrader voor jong én oud, kunst- én wetenschapliefhebber. Niet twijfelen, DOEN.

Bekijk meer beoordelingen
15 april 2017 beoordeeld

Tof museum voor jong en oud dat je verwachtingen overtreft! Vriendelijk onthaal en persoonlijke uitleg door de eigenaars van het museum.

Reizigers die Bizarium bekeken, bekeken ook

In Bizarium geweest? Deel je ervaringen!