“Fantastisch”
Beoordeling van Barsa

Barsa
Geclassificeerd als nr. 3 van 60 Restaurants in Sluis
Beschrijving: Nieuw grill restaurant in sluis.
Beschrijving: Nieuw grill restaurant in sluis.
12 maart 2024 beoordeeld

Fantastisch lekker gegeten! Iberico varken was superlekker alsook de tournedos.. Buikspek en pan con tomate als hapje waren top! Wij keren zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2024

8 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke dames bij het onthaal
En speciale gerechten op de kaart …

We bestelden beiden 2 voorgerechten:
Tonijn mi quit
Inktvis met miso
Dan pastrami en de ruggenmerg
Alles was prima verfijnd bereid met veel zorg en aandacht
Top adres hier komen we zeker terug om andere gerechten te proberen

Datum van bezoek: maart 2024
4 december 2023 beoordeeld

wat een pareltje hebben mijn dochter en ik ontdekt ,genieten met ons twee.Je wordt ontvangen alsof je kind aan huis bent.Met een zalig aperitiefje en klassehapje voel je je meteen thuis.De blonde dame en andere personeel heel vriendelijk!!De voorgerechten overheerlijk,de hoodgerechten lekker , enig minpuntje is dat de bijgerechten zo duur zijn,pluspunt is dat ze niet alledaags zijn,maar als je bij je gerecht rekent en dan nog een sausje,dan is het echt wel te duur!! dessert tarte tatin subliem.Hebben heel lekker gegeten in een mooi kader met uiterst vriendeljke bediening.Dus komen we graag en zeker terug!!!!

Datum van bezoek: december 2023
20 november 2023 beoordeeld

Na een beetje door Sluis gewandeld te hebben op zoek naar een leuk restaurant om 's avonds te eten, zag ik op het laatst nog een restaurant aan het water. Besloten om daar ook nog even te gaan kijken en na een blik op de kaart hebben we een reservering gemaakt. "s Avonds op de afgesproken tijd kregen we een leuke tafel toegewezen en werden we vriendelijk bediend (Tuur). Op de kaart verschillende verrassende gerechten, naast de wat meer bekende. Bijvoorbeeld de Bone Merrow, een stuk bot waarin het gegaarde beenmerg met stukjes tonijn wordt geserveerd. Overheerlijk, net als het gelakte buikspek. Ook de bavette en de makreel waren erg lekker. Tikkeltje jammer dat men hier ook meedoet aan de trend dat alle bijgerechten apart besteld en betaald moeten worden. € 4,50 voor een kommetje saus is echt zeer dik betaald. Maar de inrichting, de gerechten en de smaak, het personeel... alles is dik in orde. Ik geef niet snel 5 sterren, want er zijn altijd dingen om te verbeteren. Maar afgezet tegen de prijs is Barsa het wel waard. Natuurlijk is het geen sterrenzaak en maken ze hier ook foutjes, maar ik betaal er ook geen 250 euro per persoon. En dan mag er best iets mis gaan, zeker als het goed opgelost wordt. Verdiende score vind ik!

Datum van bezoek: oktober 2023
18 november 2023 beoordeeld

Toevallig terechtgekomen op een vrijdagavond met z’n tweetjes! Op
Goed geluk. En we waren verrast…super lekker gegeten, vriendelijke bediening. Niets op aan te merken in tegendeel een plek om terug te komen met familie, vrienden of met 2! Ik kan het alleen maar aanraden…op een boogscheut van Knokke 👌🏻

Datum van bezoek: november 2023

In Barsa geweest? Deel je ervaringen!