Beoordeeld op 2 september 2017

Alleraardigste bediening
Prima kamer
Heel goed ontbijt
Met lekker gebakken eitje
Mooie ligging aan de rand van
De stad
Ik kom hier al jaren naar volle tevredenheid
De eigenaresse is ontzettend sympathiek

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 augustus 2017

Heerlijk hotel met fantastische eigenaars. Mooie authentieke Vila wat een gevoel geeft of je in een ander tijdlijn bevind. In de ochtend wordt er een heerlijk ontbijt neer gezet en klaargemaakt. Een aanrader om eens heerlijk te relaxen of de omgeving te verkennen,

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 mei 2017

Zeer vriendelijke gastvrouw die je meteen op je gemak stelt. Zeer lekker uitgebreid ontbijt. Prachtig kader en kamers ook zeer mooi ingericht maar wel rustiek. Het hoort ook zo bij het kasteel. Plaats om je wagen te parkeren. Is echter niet voorzien voor rolstoelgebruikers.

Kamertip: Geen speciale tips. Enkel als je een probleem hebt is de gastvrouw onmiddellijk klaar om te helpen of een oplossing te zoeken.
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 september 2016

De gastvrouw is enorm vriendelijk, het ontbijt heel lekker met heel veel zorg voor het glutenvrij ontbijt. Het is een mooi interieur met een mooie tuin. Er is een parking bij het hotel en een plaats waar ze de fietsen kunnen binnenzetten.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 21 maart 2016

We zijn zondagmorgen gaan genieten van een lekker ontbijt met als starter een vers gemaakt fruitsap waar we ondertussen al konden aanschuiven voor een lekker ontbijt koeken,ondertussen werd ons gevraagd welk soort eitje we wilden.
we konden dan ook een grote keuze maken uit verschillende koeken en of brood zowel krenten als wit en grof brood met een beleg van zowel vlees kaas en zelf gemaakt vleesbrood en ook nog vele soorten fruit,ondertussen kwam de huisvrouw ons regelmatig bedienen met lekkere koffie of thee.
Dus zeker een aanrader om eens te doen,waar kan je dit doen in een hotel zonder overnachting!!!!!

Datum van verblijf: maart 2016