2 september 2017 beoordeeld

Alleraardigste bediening
Prima kamer
Heel goed ontbijt
Met lekker gebakken eitje
Mooie ligging aan de rand van
De stad
Ik kom hier al jaren naar volle tevredenheid
De eigenaresse is ontzettend sympathiek

Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
22 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk hotel met fantastische eigenaars. Mooie authentieke Vila wat een gevoel geeft of je in een ander tijdlijn bevind. In de ochtend wordt er een heerlijk ontbijt neer gezet en klaargemaakt. Een aanrader om eens heerlijk te relaxen of de omgeving te verkennen,

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
25 mei 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijke gastvrouw die je meteen op je gemak stelt. Zeer lekker uitgebreid ontbijt. Prachtig kader en kamers ook zeer mooi ingericht maar wel rustiek. Het hoort ook zo bij het kasteel. Plaats om je wagen te parkeren. Is echter niet voorzien voor rolstoelgebruikers.

Kamertip: Geen speciale tips. Enkel als je een probleem hebt is de gastvrouw onmiddellijk klaar om te helpen of een oplossing te zoeken.
  • Verbleef: mei 2017, reisde alleen
16 september 2016 beoordeeld

De gastvrouw is enorm vriendelijk, het ontbijt heel lekker met heel veel zorg voor het glutenvrij ontbijt. Het is een mooi interieur met een mooie tuin. Er is een parking bij het hotel en een plaats waar ze de fietsen kunnen binnenzetten.

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
21 maart 2016 beoordeeld

We zijn zondagmorgen gaan genieten van een lekker ontbijt met als starter een vers gemaakt fruitsap waar we ondertussen al konden aanschuiven voor een lekker ontbijt koeken,ondertussen werd ons gevraagd welk soort eitje we wilden.
we konden dan ook een grote keuze maken uit verschillende koeken en of brood zowel krenten als wit en grof brood met een beleg van zowel vlees kaas en zelf gemaakt vleesbrood en ook nog vele soorten fruit,ondertussen kwam de huisvrouw ons regelmatig bedienen met lekkere koffie of thee.
Dus zeker een aanrader om eens te doen,waar kan je dit doen in een hotel zonder overnachting!!!!!

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner