5 personen bekijken dit hotel
Expedia.com321 US$
eDreams319 US$
getaroom.com334 US$
Beoordeeld op 28 februari 2018 via mobiele applicatie

mooie ruime kamers die redelijk goed worden onderhouden. Keuken is de max van dit hotel. Zwembad wordt onderhouden maar de muur met watervallen moet onder water dringend aangepakt worden. Ook veel zwarte cementgroeven in zwembad. Zeer vriendelijk personeel. Animatie s avonds moet beter. Steeds zelfde amateuristisch bandje dat zelfde liedjes afdreunt en geen contact legt met het publiek heeft geen animatiefactor. Bedden zijn niet goed voor mensen met rugproblematiek. Voor de rest is dit hotel aan te bevelen.

Datum van verblijf: februari 2018
lloris G, Direttore van Gold Zanzibar Beach House & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Dear Sloefie,
thank you very much for your review! We are happy that you enjoyed our Hotel and we took a good note of your feedback regarding the evening entertainment and the waterfall in the swimming pool.
We hope to have the chance to welcome you back soon,
My best regards,
Roberto Di Pierno, General Manger

Beoordeeld op 15 november 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op 1,5 uur reizen van het vliegveld. Mooie ligging. Prachtig strand. Het eten in het restaurant wordt in buffetvorm aangeboden. Elke avond proberen ze er weer een feestje van te maken door de veranderende thema's. Wordt veel zorg aan besteed. Het eten is veelzijdig en goed. Het personeel is heel vriendelijk en soms wat nederig.
In eerste instantie hebben wij HP geboekt, maar dit hebben we de volgende dag al omgezet in all inclusive. Dat is goedkoper! De lunch en de drankjes zijn erg aan de prijs. AI kost 40 dollar per persoon, per dag extra. En daar kom je al snel aan, als je voor de lunch 22 dollar pp moet betalen. Bier en wijn 5 dollar per glas en kop koffie 3 dollar.
Op het strand komen ze de drankjes opnemen en brengen. Top!
De kamers zijn ruim, mooi en schoon.
Buiten de poort van het hotel is er niets te beleven, dus je bent afhankelijk van dit hotel.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2017

Het hotel ligt in het noorden van Zanzibar op ongeveer een uur rijden van de luchthaven. Het laatste stukje weg is erbarmelijk slecht en ben je eenmaal door de poort dan zou je zeggen dat je in het paradijs terecht bent gekomen. Een werkelijk prachtige locatie direct aan een parelwit strand. Het zwembad is met zout water gevuld, ligt er fantastisch bij en kent een praktische en functiegerichte inrichting (baantjes trekken maar ook fun). Op het gehele complex zijn voldoende ligbedden en zitjes om steeds weer voor een andere plek te kiezen. In de avond een prachtige Sunset vanaf het strand of het terras van de Sultanbar. Je kunt het beste kiezen voor All inclusive omdat het buiten de poort eten geen optie is en omdat het eten supergoed geregeld is. Alle gerechten worden direct bereid in het bijzijn van de gasten. Ondanks deze kwaliteit konden wij een buikloop niet vermijden. Het blijft oppassen. Het personeel en het management is super vriendelijk en in alle opzichten op de gasten gericht. De kamers zijn groot, schoon en netjes ingericht en van alle gemakken voorzien zoals Wifi. Ze zijn wel enigszins gedateerd en mogen wat beter afgewerkt worden.

Kamertip: De kamers liggen over de gehele locatie verspreid. Kies voor een kamer op de tweede verdieping of dichtbij en uitzicht op zee.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 juli 2015

Geweldige ervaring met dit hotel. Voor onze honeymoon bij ontvangst een fles champagne op de kamer, en een spa behandeling van 30 min. Prachtig ruime en luxe kamers. Uitzicht op zee is zeker een aanrader. Strand is prachtig, heerlijk rustig en fijne ligbedden. Service ook uitstekend, en zelfs ook op het strand wordt er geserveerd. Het eten was ver boven verwachting; wisselend buffet met veel verse producten, ruime keuze en wederom vriendelijke bediening (fan van zainab, massoud!!). Complimenten voor de (chef)kok. Iedere avond werden we door Massoud bediend met een lach, geweldig! Voor ieder wat wils, op het strand volleybal activiteiten, iedere avond leuke live muziek, gezellige bar. Een blijvende herinnering en zeker een aanrader om naar toe te gaan!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 28 november 2014

De titel .... Ik zeg dit omdat de foto's vaak erg mooi zijn, maar de werkelijkheid anders.
Hier is het hotel mooier dan de foto's op de website!
Dit hotel is een must als je wilt ontspannen, genieten, terug naar de natuur, naar jezelf.
Ik ben er 3 weken geweest en ben hersteld van een lange periode van stress.
Het heeft een enorm strand met het meest fijne witte zand, een zee waar je kunt zwemmen zonder gevaar, een zwembad waarin je de weg kwijt raakt.... zo groot ...
Als je iets wilt doen, dan zijn er mogelijkheden genoeg, volleybal, jeu de boule, Pilatus, een spelletje pool of tafeltennis of je kunt naar de gym.
Het hotel heeft een eigen boot en in de avond kun je een leuke tocht op zee maken.
De kamers van de Spa's zijn open naar de tuin, dat is heerlijk terwijl je gemasseerd word.
In Restaurant Kilimanjaro is er iedere dag een buffet met een grote diversiteit aan voedsel (ze hebben zelfgemaakte jam, zo heerlijk ) en ze hebben een Mauritiaanse Chef, vraag de General Manager Ram, een GM who cares ! voor zijn delicate gerechten, om te watertanden ....
Maar als je wilt genieten van het strand en lunchen of dineren met je voeten in het zand, zo'n grote luxe ! kun je lunchen of dineren in het restaurant op het strand, waar Chef Umberto je iedere middag verwent met zijn lemmongras sap en zijn hapjes. Je hoeft niet eens op te staan van je zonnebed, het word allemaal aan je gepresenteerd op het strand.
Hij maakt een carpaccio of een salade of een heerlijk gerecht van zeevruchten of pasta en maakt gegarandeerd de meest heerlijke tiramisu ! ohhh de kilo's ...
Het hotel is gloednieuw, dus alles is mooi en heel schoon, het personeel is altijd beleefd en behulpzaam en heeft altijd een glimlach voor je.
De kamers zijn ruim, goede regendouche en handdouche, heerlijk terras aan de voorkant van de kamer, elektrische punten overal, ook buiten!
Goede tv-kanalen, Dubai I met zeer goede films.
Het musquitonet omrand met goud geeft een rijke en exotische touch.
En ik moet de tuin niet vergeten .... een verscheidenheid aan kleurrijke bomen en planten, in combinatie met de witte structuur van het hotel, in een woord adembenemend ...

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Ramdeo B, Directeur général van Gold Zanzibar Beach House & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2015

Dear Anke,
You spent 3 fabulous weeks at Gold. I am pleased that our teams have ensured that you spend fabulous moments and a wonderful holiday.
Your comments are very encouraging and motivate our staff to continue in the same direction and constantly looking for the satisfaction and well-being of all guests.
Gold is no doubt an ideal place for great holidays and I thank you for having expressed it your way.We would be pleased to welcome you again in 2015.Happy New Year.
Best Reagrds
Ram