Beoordeeld op 16 oktober 2015

Wij verbleven hier een week en maakten gebruik van het Travelbird arrangement. Het gebouw is zeer stijlvol en smaakvol ingericht. De spa suite die wij hadden geboekt was in een woord geweldig. De staf was zeer klantgericht, en zonder iemand tekort te willen doen willen wij in het bijzonder Alessandro Riccetti bedanken. Het ontbijt en diner waren echter een verhaal apart. In het Travelbird arrangement leek het er op dat dat de sluitposten waren en dat de chef kok met beperkte middelen toch iets goeds op tafel moest zetten. Dat werd zeker niet iets gastronomisch, zoals Travelbird het in de aanbieding omschreef, maar een fatsoenlijk maal, ook al was dat niet altijd naar de smaak van de gasten.

Datum van verblijf: september 2015
Duomo2014, Direttore van Hotel Albergo Duomo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2015

Dear Walter Vos,

thank you for your words. We are very glad you enjoyed your one week stay in our noble building as a Travelbird guest.

We really hope to see you in the future, our area has a lot to be discovered

We are waiting for you

Sincerly

Beoordeeld op 17 september 2015 via mobiele applicatie

Een week via Travelbird tijdens een langere trip door midden-Italie. De verwachtingen waren niet al te hoog gespannen, vanwege een eerdere, slechte ervaring met Travelbird in Puglia. Maar, wat was dit prima! Het inbegrepen diner viel de eerste avond wat tegen (de vaste kok had andere bezigheden) maar werd daarna almaar beter. Met minimale middelen (de Travelbird-prijs is vrij laag) kregen we geweldige Umbrische gerechten voorgezet. Ook het ontbijt was redelijk goed, maar de meeste lof gaat uit naar het personeel. In dit kleinschalige hotel met prima kamers voel je je snel meer dan zomaar een gast.

Datum van verblijf: september 2015
Duomo2014, Direttore van Hotel Albergo Duomo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2015

Dear Mr Wim,

thank you for your review . We appreciated. We are very happy that you spent a nice time with us.

We really hope to have you among us once again.
Best regards

Beoordeeld op 18 augustus 2015 via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik hebben een week doorgebracht in dit hotel. Het was op basis van half pension via Travelbird.
De kamer die we hadden was prima van formaat. Beetje klein misschien, maar zoveel hebben we niet nodig. Wat wel een beetje jammer was is dat het warm water in de douche nogal varieert van koud naar warm en terug. We kregen het met geen mogelijkheid stabiel. Ook de bedden zijn vrij hard, waardoor ik vrij snel last van mijn rug kreeg. Positieve punten zijn het mooie uitzicht op ons privé balkon en de soepel werkende wifi verbinding.
Wat betreft het eten zijn we erg tevreden. Weliswaar was niet alles onze smaak, maar het was zeer degelijk bereid en authentiek Umbrisch.
Alle mensen waar wij te maken mee hebben gehad waren erg vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben genoten van ons verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2015
Duomo2014, Direttore van Hotel Albergo Duomo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2015

Dear Gentlemen,

thank you for your words. It has been a pleasure to be helpfull.

We hope to see you once again

Sincerly

Beoordeeld op 2 juli 2015

Gedurende 7 nachten in het hotel verbleven ivm geboekte reis via travelbird. Hotel is super netjes en proper en biedt alles wat van een hotel verwacht mag worden. Het ontbijt is in de zomermaanden wel iets voor zoete kauwen, weinig hartige zaken alleen zoetwaren, jam cake en taart als ontbijt. In de wintermaanden meer worst, ham en kaas, een bewuste keuze. Personeel super aardig en behulpzaam en nemen volop tijd om adviezen te geven wat in de omgeving te doen is in de Engelse taal. Een uitstapje naar Rome zeker een aanbeveler met de trein vanuit Terni een aanbeveler. ong. 8 euro pp enkel, naar centrum rome termini. Hotel heeft geen zwembad maar met een ticket van het hotel kan via gereduceerd tarief van 5 euro voor hele dag en 3 euro voor halve pp gezwommen worden op afstand van nog geen 100 meter. Hotel heeft geen bar maar de bar tegenover het hotel biedt vele mogelijkheden. Super lokatie. Hotel, de chef, kookt volgens traditionele principes en pure smaken. Ook de masterklas van de chef in het maken van pasta's en taartbodems ed geweldig. Bij half pension kun je genieten van zijn mogelijkheden op het gebied van voeding en de streekwijnen. Mooie omgeving, maar je moet er wel op uit.

Datum van verblijf: juni 2015
Duomo2014, Direttore van Hotel Albergo Duomo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2015

Dear Mr. Constance,

it has been a pleasure to spend time with you. We really hope to see you once again. Thank you for your kind words about us.

Arrivederci

Beoordeeld op 24 mei 2015

Een uitstekend hotel met een goede service en heel behulpzaam personeel!
De ligging is heel centraal en er zijn zoveel mooie plekken te bezoeken dat wij ze in 1 week niet allemaal hebben kunnen zien.
Het eten was in een woord geweldig, iedere dag super vers en heel erg lekker!!
Het ontbijt was op z'n Italiaans (heel veel zoets) maar alles was even vers en lekker.
We waren door omstandigheden 1 dag heel laat voor het eten en de kok had speciaal voor ons toch nog iets gemaakt.
In een woord dit hotel is echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar de echte Italiaanse cultuur.

Kamertip: 2de etage heeft een kamer met bubbelbad in de kamer en in de badkamer een hamam!!
Datum van verblijf: mei 2015
Duomo2014, Direttore van Hotel Albergo Duomo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2015

Gentili Signori Tarallo,

è stato veramente un piacere avervi tra noi. Grazie per le vostre parole, che ci riempiono di soddisfazione e ci spingono a continuare cosi.

Sarà un enorme piacere poter avervi di nuovo tra noi in un prossimo futuro

Cordiali saluti

La Direzione