“Topgastronomie zelfs voor grote groepen.”
Beoordeling van De Lozen Boer

De Lozen Boer
Geclassificeerd als nr. 2 van 35 Restaurants in Lochristi
30 januari 2024 beoordeeld

De Loozen Boer is niet alleen een schitterend restaurant maar ook een complex met 2 grote feestzalen. Het meest opvallende hier is dat zelfs voor grote groepen gastronomie geserveerd wordt. De bediening is ook steeds top en de borden lekker warm zodat het eten niet vlug afkoelt. En wie er een avondmaal gaat eten en niet naar huis wil na een maaltijd met een lekker glas wijn kan gebruik maken van één van de 6 kamers die ze ter beschikking hebben. Je wordt dan enorm verwend bij het ontbijt 's morgens. Een topzaak.

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer

26 januari 2024 beoordeeld

Een restaurant, zoals we graag hebben. Mooi interieur, mooie gedekte tafels, schone serviezen en prachtig laag bloemenstuk. Voor het menu hadden we een filet de sole met coquilles St-Jacques met een niet te verbeteren beure blanc, nadien een duifje met groenten en een heerlijke (porto) saus. Nadien de kar met kazen (50 soorten) en u wilt ze allemaal proeven :-) . Als dessert een Poire Belle Helene. Om uw vingerst af te likken !

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
23 mei 2023 beoordeeld

Zeker een aanrader het eten is top mooi kader en omgeving We hadden wel een kleine attentie verwacht voor een verjaardag

Datum van bezoek: mei 2023
30 november 2022 beoordeeld

Gisteren waren wij hier op een feest waar 200 mensen aanwezig waren . Het eten was top ! De perfecte cuisson van de gerechten , alles warm ,goede aangepaste wijnen , bediening vriendelijk en adequaat . Je moet het maar doen voor zo een grote bende .
Chapeau !

Datum van bezoek: november 2022
13 december 2021 beoordeeld

Een waar culinair genot. Reeds bij het binnenkomen van het restaurant nodigen de mooi gedresseerde tafels u uit om plaats te nemen. Een verrassende en heerlijk geparfumeerde Matterhorn gin brengt u in de Apennijnse dennenbossen . Twee heerlijk frisse amuse bouches vervolledigen dit culinair begin. Als voorgerecht kregen we Coquilles Saint Jacques in de boter klaargemaakt en met een klein snuifje look. Dit alles werd opgediend in een pannetje vergezeld (en ja dat kan nog) beurre blanc. Nadien werd ons een charolais geserveerd met groenten. Als afsluiter genoot ik van een overheerlijke warme appelcrumble met ijs. Bij dit alles werd ons door de super sympathieke sommelier Nicolas, een Château Moulin de la Rose 2010 geserveerd. Mijn raad is “Niet wachten, want er wacht u hier een waar klassieke en overheerlijke belevenis”.

Datum van bezoek: december 2021

Reizigers die De Lozen Boer bekeken, bekeken ook

Lochristi, Oost-Vlaanderen
Beervelde, Lochristi

Lochristi, Oost-Vlaanderen

In De Lozen Boer geweest? Deel je ervaringen!