“om met het gezin of vrienden eten is dit een aanrader, gezellig en een vriendelijke bediening, ”
Beoordeling van Brasserie Sebastiaan

Brasserie Sebastiaan
Geclassificeerd als nr. 3 van 34 Restaurants in Lochristi
Prijsklasse: € 6 - € 30
Keukens: Belgisch, Frans, Steakhouse
Beschrijving: Moderne brasserie met ruime kaart. U vindt ons net buiten het centrum van Lochristi, rustig maar toch centraal en vlot bereikbaar, tevens beschikken wij over een ruime private parking. We beschikken over een ruim overdekt terras en een mooi tuinterras. Alsook is er aangepast sanitair voor mensen met een rolwagen en is er een aangepaste ingang.
6 augustus 2023 beoordeeld

bij het terugkeer van onze reis van Frankrijk zijn we eerst bij Sebastiaan gaan eten het is daar altijd lekker, gezellig en een heel vriendelijke bediening

Datum van bezoek: juli 2023
    • Sfeer
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2023

Beste An,

Enorm bedankt voor de mooie review, het is een waar plezier dit te mogen ontvangen, en ik zal hem dus meteen voorleggen aan ons team!
Dank je wel.

1 augustus 2023 beoordeeld

Leuke brasserie, met grote parkeerplaats rondom de brasserie. Binnen plaats genoeg en ruimte aan de tafels, ook gelegenheid om buitenterras te gebruiken. Snelle bediening en lekkere eten voor een democratische prijs. Vriendelijke mensen . Aanrader !

Datum van bezoek: augustus 2023
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2023

Dank je wel Paul voor de mooie review!

15 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel toffe en nette brasserie.
Gezellig interieur en tuin.
Zooooo lekker eten en vers!
Ruime porties, bediend door vriendelijk personeel.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2023

Enorm bedankt Anja voor deze mooie en leuke review! top! Dank je wel.
Ik maak de goeie feedback over aan ons team!

22 mei 2023 beoordeeld

Zeer lekkere lunch aan correcte prijs. Vriendelijke en vlotte bediening. Een aanrader 👍 verrassend

Datum van bezoek: mei 2023
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2023

Enorm bedankt voor de leuke review! Dit doet ons echt een plezier.
Graag tot een volgende keer.

6 mei 2023 beoordeeld

Perfecte locatie voor een lekker etentje met top bediening , echt top 🥳🥳🥳🥳, was super lekker ,super gezellig

Datum van bezoek: mei 2023
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2023

Enorm bedankt voor uw prachtige 5-sterren beoordeling! Het doet ons enorm deugd te mogen vernemen dat onze passie voor ons vak, en ons streven naar een tevreden gast opgemerkt word door onze bezoekers. Heel erg bedankt!

Reizigers die Brasserie Sebastiaan bekeken, bekeken ook

Lochristi, Oost-Vlaanderen

In Brasserie Sebastiaan geweest? Deel je ervaringen!