“Wat een brasserie 👍👍👍;-)”
Beoordeling van Brasserie Sebastiaan

Brasserie Sebastiaan
Geclassificeerd als nr. 3 van 34 Restaurants in Lochristi
Prijsklasse: € 6 - € 30
Keukens: Belgisch, Frans, Steakhouse
Beschrijving: Moderne brasserie met ruime kaart. U vindt ons net buiten het centrum van Lochristi, rustig maar toch centraal en vlot bereikbaar, tevens beschikken wij over een ruime private parking. We beschikken over een ruim overdekt terras en een mooi tuinterras. Alsook is er aangepast sanitair voor mensen met een rolwagen en is er een aangepaste ingang.
15 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel toffe en nette brasserie.
Gezellig interieur en tuin.
Zooooo lekker eten en vers!
Ruime porties, bediend door vriendelijk personeel.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2023
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2023

Enorm bedankt Anja voor deze mooie en leuke review! top! Dank je wel.
Ik maak de goeie feedback over aan ons team!

22 mei 2023 beoordeeld

Zeer lekkere lunch aan correcte prijs. Vriendelijke en vlotte bediening. Een aanrader 👍 verrassend

Datum van bezoek: mei 2023
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2023

Enorm bedankt voor de leuke review! Dit doet ons echt een plezier.
Graag tot een volgende keer.

6 mei 2023 beoordeeld

Perfecte locatie voor een lekker etentje met top bediening , echt top 🥳🥳🥳🥳, was super lekker ,super gezellig

Datum van bezoek: mei 2023
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2023

Enorm bedankt voor uw prachtige 5-sterren beoordeling! Het doet ons enorm deugd te mogen vernemen dat onze passie voor ons vak, en ons streven naar een tevreden gast opgemerkt word door onze bezoekers. Heel erg bedankt!

24 april 2023 beoordeeld

Vriendelijke bediening, gezellig en heel lekker. Zeker voor herhaling vatbaar om eens in de zomer op het gezellige terras iets te nuttigen

Datum van bezoek: april 2023
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2023

Heel erg bedankt voor de mooie review An, we zetten ons dagelijks in voor een tevreden gast, en dan zijn zo'n mooie woorden een dankbare opsteker.
Dank u wel.

10 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een steak met bearnaise en frietjes met sla besteld voor 29 saus apart nog bij te betalen. De steak was smakeloos met alle jus en smaak eruit geklopt. Een gestekte steak. Een teleurstelling.

Datum van bezoek: februari 2023
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2023

Beste Angeld757,
Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven.
Het is logisch dat we deze review betreuren, temeer omdat we sterk inzetten op een tevreden gast, en daarbij sparen we allerminst op kwaliteit van onze producten. De steak van 300 gram is al jaren afkomstig van onze vaste leverancier, en die ambachtsman voorziet ons al jaren van smaakvolle, malse Belgische Wit-Blauw steaks. Dat we reeds van het starten van onze zaak een succesvolle samenwerking hebben met deze ambachtsman, en dagelijks tientallen klanten tevreden kunnen stemmen met een steak is voor ons een opsteker. Neemt natuurlijk niet weg dat uzelf niet tevreden bent, waarvoor ik mij enkel kan excuseren.
Ik zou hier ook nog kunnen uitweiden over de kostprijs, en het enorme belang dat wij hier ook aan geven in deze moeilijke tijden, maar daar hoef je maar de dagbladen eens op na te lezen.
Bedankt voor uw genuanceerde bijdrage.

Reizigers die Brasserie Sebastiaan bekeken, bekeken ook

Lochristi, Oost-Vlaanderen

In Brasserie Sebastiaan geweest? Deel je ervaringen!