“Topper”

Brasserie Sebastiaan
Geclassificeerd als nr. 3 van 34 Restaurants in Lochristi
Prijsklasse: € 6 - € 30
Keukens: Belgisch, Frans, Steakhouse
Beschrijving: Moderne brasserie met ruime kaart. U vindt ons net buiten het centrum van Lochristi, rustig maar toch centraal en vlot bereikbaar, tevens beschikken wij over een ruime private parking. We beschikken over een ruim overdekt terras en een mooi tuinterras. Alsook is er aangepast sanitair voor mensen met een rolwagen en is er een aangepaste ingang.
6 mei 2023 beoordeeld

Perfecte locatie voor een lekker etentje met top bediening , echt top 🥳🥳🥳🥳, was super lekker ,super gezellig

Datum van bezoek: mei 2023
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2023

Enorm bedankt voor uw prachtige 5-sterren beoordeling! Het doet ons enorm deugd te mogen vernemen dat onze passie voor ons vak, en ons streven naar een tevreden gast opgemerkt word door onze bezoekers. Heel erg bedankt!

24 april 2023 beoordeeld

Vriendelijke bediening, gezellig en heel lekker. Zeker voor herhaling vatbaar om eens in de zomer op het gezellige terras iets te nuttigen

Datum van bezoek: april 2023
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2023

Heel erg bedankt voor de mooie review An, we zetten ons dagelijks in voor een tevreden gast, en dan zijn zo'n mooie woorden een dankbare opsteker.
Dank u wel.

10 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een steak met bearnaise en frietjes met sla besteld voor 29 saus apart nog bij te betalen. De steak was smakeloos met alle jus en smaak eruit geklopt. Een gestekte steak. Een teleurstelling.

Datum van bezoek: februari 2023
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2023

Beste Angeld757,
Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven.
Het is logisch dat we deze review betreuren, temeer omdat we sterk inzetten op een tevreden gast, en daarbij sparen we allerminst op kwaliteit van onze producten. De steak van 300 gram is al jaren afkomstig van onze vaste leverancier, en die ambachtsman voorziet ons al jaren van smaakvolle, malse Belgische Wit-Blauw steaks. Dat we reeds van het starten van onze zaak een succesvolle samenwerking hebben met deze ambachtsman, en dagelijks tientallen klanten tevreden kunnen stemmen met een steak is voor ons een opsteker. Neemt natuurlijk niet weg dat uzelf niet tevreden bent, waarvoor ik mij enkel kan excuseren.
Ik zou hier ook nog kunnen uitweiden over de kostprijs, en het enorme belang dat wij hier ook aan geven in deze moeilijke tijden, maar daar hoef je maar de dagbladen eens op na te lezen.
Bedankt voor uw genuanceerde bijdrage.

20 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

verwend worden na een drukke werkweek … dat voelt zo goed bij Sebastiaan… rustig kunnen kiezen, een lekker hapje werd aangeboden bij het aperitief ( zelfs bij een bruiswatertje 😉), spontaan zeer vriendelijke bediening… en de lunch met vis en fijne groentjes was verrukkelijk. Dit wordt onze afspraak af en toe👌

Datum van bezoek: november 2022

Heel erg bedankt Sabrina voor de mooie, lovende woorden. Dit doet ons echt deugd! thanks!

23 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf gereserveerd en konden zonder probleem dezelfde dag nog terecht.
Toevallig vrienden tegen gekomen en zonder probleem werden de tafeltjes herschikt zodat we samen konden eten.
Paling in witte wijnsaus genomen en partner scampi’s diabolique.
Beide gerechten waren zeer geslaagd. Ook de witte huiswijn van 26€ per fles was in orde.
Voor ons een geslaagde avond. We komen hier zeker nog terug.

Datum van bezoek: juli 2022
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2022

Beste Eddy,
Vooreerst, hartelijk bedankt om ons deze mooie review achter te willen laten, we zetten ons dagelijks in om onze gasten de beste ervaring te bieden, en het doet deugd om dat dan bevestigd te zien. Dank u wel.
Wanneer gasten elkaar kennen, is het inderdaad geen moeite om de tafelschikking (in de mate van het mogelijke) aan te passen, sfeer en gezelligheid is iets wat wijzelf enorm belangrijk vinden. Graag tot een volgende bezoek.

Reizigers die Brasserie Sebastiaan bekeken, bekeken ook

Lochristi, Oost-Vlaanderen

In Brasserie Sebastiaan geweest? Deel je ervaringen!