“Een teleurstelling”

Brasserie Sebastiaan
Geclassificeerd als nr. 3 van 34 Restaurants in Lochristi
Prijsklasse: € 6 - € 30
Keukens: Belgisch, Frans, Steakhouse
Beschrijving: Moderne brasserie met ruime kaart. U vindt ons net buiten het centrum van Lochristi, rustig maar toch centraal en vlot bereikbaar, tevens beschikken wij over een ruime private parking. We beschikken over een ruim overdekt terras en een mooi tuinterras. Alsook is er aangepast sanitair voor mensen met een rolwagen en is er een aangepaste ingang.
10 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een steak met bearnaise en frietjes met sla besteld voor 29 saus apart nog bij te betalen. De steak was smakeloos met alle jus en smaak eruit geklopt. Een gestekte steak. Een teleurstelling.

Datum van bezoek: februari 2023
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2023

Beste Angeld757,
Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven.
Het is logisch dat we deze review betreuren, temeer omdat we sterk inzetten op een tevreden gast, en daarbij sparen we allerminst op kwaliteit van onze producten. De steak van 300 gram is al jaren afkomstig van onze vaste leverancier, en die ambachtsman voorziet ons al jaren van smaakvolle, malse Belgische Wit-Blauw steaks. Dat we reeds van het starten van onze zaak een succesvolle samenwerking hebben met deze ambachtsman, en dagelijks tientallen klanten tevreden kunnen stemmen met een steak is voor ons een opsteker. Neemt natuurlijk niet weg dat uzelf niet tevreden bent, waarvoor ik mij enkel kan excuseren.
Ik zou hier ook nog kunnen uitweiden over de kostprijs, en het enorme belang dat wij hier ook aan geven in deze moeilijke tijden, maar daar hoef je maar de dagbladen eens op na te lezen.
Bedankt voor uw genuanceerde bijdrage.

20 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

verwend worden na een drukke werkweek … dat voelt zo goed bij Sebastiaan… rustig kunnen kiezen, een lekker hapje werd aangeboden bij het aperitief ( zelfs bij een bruiswatertje 😉), spontaan zeer vriendelijke bediening… en de lunch met vis en fijne groentjes was verrukkelijk. Dit wordt onze afspraak af en toe👌

Datum van bezoek: november 2022
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2023

Heel erg bedankt Sabrina voor de mooie, lovende woorden. Dit doet ons echt deugd! thanks!

23 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf gereserveerd en konden zonder probleem dezelfde dag nog terecht.
Toevallig vrienden tegen gekomen en zonder probleem werden de tafeltjes herschikt zodat we samen konden eten.
Paling in witte wijnsaus genomen en partner scampi’s diabolique.
Beide gerechten waren zeer geslaagd. Ook de witte huiswijn van 26€ per fles was in orde.
Voor ons een geslaagde avond. We komen hier zeker nog terug.

Datum van bezoek: juli 2022
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2022

Beste Eddy,
Vooreerst, hartelijk bedankt om ons deze mooie review achter te willen laten, we zetten ons dagelijks in om onze gasten de beste ervaring te bieden, en het doet deugd om dat dan bevestigd te zien. Dank u wel.
Wanneer gasten elkaar kennen, is het inderdaad geen moeite om de tafelschikking (in de mate van het mogelijke) aan te passen, sfeer en gezelligheid is iets wat wijzelf enorm belangrijk vinden. Graag tot een volgende bezoek.

30 mei 2022 beoordeeld

Per toeval gaan eten. Buitenkant aantrekkelijk...binnen ook! Het eten en de dienstverlening waren uitstekend. Hier gaan we met plezier terugkomen. De prijzen zijn wat hoger, maar je krijgt waar voor je geld. Mooi terras ook waar het aangenaam verblijven is.

Datum van bezoek: mei 2022

Enorm bedankt om de tijd te willen nemen om ons deze mooie aanbeveling te geven, wij appreciëren dit echt enorm.

13 april 2022 beoordeeld

We waren op tour en kozen op Tripadvisor voor dit restaurant. We waren er op tijd dus konden op het gemakje bestellen. We kozen voor de Cote a L'Os. Omdat het een half uurtje zou duren ook voor een voorgerecht gekozen. Om eerlijk te zijn viel ons dat een beetje tegen (Garnalen met Tomaat). Het was lekker, maar voor ons doen te weinig. Zoals de titel aangeeft: hoofgerecht was heerlijk en ook het nagerecht kon onze goedkeuring wegdragen. We hebben bij vertrek het aangegeven. Dus, mogelijk tot ziens, maar dan kiezen we een ander voorgerecht

Datum van bezoek: april 2022
Koen Buysse, Eigenaar van Brasserie Sebastiaan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2022

Enorm bedankt voor uw review Erwin.
Zoals je reeds aangaf bij het afrekenen is de portie van de tomaat garnaal eerder klein, we hebben uw opmerking meegenomen, en overlegd met de persoon van de koude keuken die instaat voor dit gerecht.
De reden dat onze voorgerechten eerder klein zijn, is de royale porties bij onze hoofdgerechten, we kregen teveel de opmerking van onze gasten dat voor- en hoofdgerecht gewoon teveel was voor hen.
We verwelkomen jullie natuurlijk graag terug, zeker na de lovende woorden over onze cote a l'os en desserts. Misschien kunnen we u verleiden met een huisgemaakte garnaalkroket als voorgerecht? Deze zijn toch iets hartiger qua portie.
Als afsluiter wens ik jullie beiden te bedanken voor jullie bezoek & de eerlijke feeedback.

Reizigers die Brasserie Sebastiaan bekeken, bekeken ook

Lochristi, Oost-Vlaanderen

In Brasserie Sebastiaan geweest? Deel je ervaringen!