Tripadvisor
Lochristi
Beoordeeld op 19 mei 2018

Leuk klein en knus hotelletje wat er vanbinnen nog als nieuw uitzag, dit terwijl het toch al een aantal jaar bestaat. Misschien is het onlangs gerenoveerd.

Ontbijt een dikke 10, alles aanwezig en men doet zijn best je niets tekort te laten komen.

Wat minder was het geluid van de drukke Antwerpsesteenweg in de avond, maar hier is zeker door te slapen.
Pluspunt is dat er airco is op de kamer en deze ook werkt.

Minpunten zijn dat er een koelkastje op de kamer vergeten is en er geen normaal WC papier is, ook zou het een stuk handiger zijn als dat ``wc-papier`` rechtsonder i.p.v. linksboven tegen de muur wordt gehangen.

Al bij al qua prijs/kwaliteit zeker tevreden (parking bij prijs inbegrepen).
Wij zullen hier zeker nog eens naar terugkeren.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 8 februari 2018

- goede kamer, maar wel veel lawaai van het nabije verkeer en ook een krakende vloer
-> tip: extra deken voorzien
- ontbijt: koffiekoeken, broodjes, charcuterie, fruit, eitje naar keuze, yoghurt, ontbijtgranen...
-> tip: groenten

Kamertip: kamer weg van de straatkant?
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 10 februari 2017

Goed voor een verblijf van een a twee nachten. Schone en redelijke kamers met bedden die oke liggen. Douche lijkt soms iets aan de kleine kant ( je duwt 'm elke keer dicht tijdens het bewegen) maar verder niks te klagen. Ontbijt is netjes, ruime keuze om je buik mee te vullen.
Laatste dag gevraagd om ik van kamer zou mogen ruilen omdat ik toch graag een bad wilde hebben en dit werd zonder gepeins gergeld. Lief personeel, geen poespas.
Centrum is ongeveer 10 min. auto. Bushalte is nabij.
5 min lopen naar rechts Wok & pizzahut, en nog iets verder de carrefour.
5 min lopen naar links de lidl.

Geen koelkast of waterkoker op de kamers maar wel gratis parkeren

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 24 april 2016

Ontbijt met een mix van bediening en buffet.
Gewoon alles is er; kazen, vleeswaren, ei bereidingen, ontbijtgranen, fruit, yoghurt, vers fruitsap, Cava.
Aangenaam sfeer, mooie en comfortabele meubels.
Kleinschalig.
Achteraf nablijven om iets te drinken was ook geen probleem.
Een minpunt: de grote hond loopt in de keuken. Dat ontneemt de vijfde ster!

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 13 maart 2016

Dit kleine, nette hotel ligt gunstig vlak aan de ring van Gent. Tijdens mijn verblijf van 3 nachten had ik een mooie 2 personen kamer op de tweede verdieping.
Met zeer comfortabele bedden op een nette schone kamer met airco neem je de krakende vloer voor lief.
De douchecabine is wat aan de kleine kant. Met een wat grotere lichaamsbouw kan het lastig zijn om te bukken zonder met je achterste de mengkraan te sluiten of de schuifdeur, van de cabine, uit de rails te drukken. Een bakje in de douchecabine, om je zeep, shampoo, scheerschuim te zetten zou handig zijn.
Opvallend was ook dat op mijn kamer de badkamer/toilet niet gescheiden was van het slaapgedeelte met een deur.
Parkeren kan gratis voor de deur. Wifi is beveiligd met een wachtwoord en is ook gratis.
Voor de innerlijke mens ben je op loopafstand aangewezen op de Pizzahut, Chinese wok (maandag gesloten) of een frituur. Een breder aanbod is aan te rijden op 2 a 3 km richting Lochristi.

Datum van verblijf: maart 2016