Vandaag geopend: 11:00 - 23:00

Wetteren, België
via mobiele applicatie
Lees alle 41 beoordelingen

Beoordeeld op 5 juli 2020 via mobiele applicatie

Deze ochtend hebben wij kunnen genieten van een zalig ontbijtje met het hele gezin. Aangezien het coronatijden zijn werd alles aan tafel gebracht. Dit vinden wij aangenamer dan buffetvorm. Het was méér dan genoeg en alles wat we wilden was aanwezig. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Ons mogen ze zeker nog eens verwachten

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 13 juni 2020

Prachtig kader waar je even tot rust kan komen, met ook meer dan voldoende speelgelegenheden voor de kinderen. Aangenaam concept met vlotte en vriendelijke bediening.

Absoluut een aanrader, zeker in combinatie met de mooie wandelroutes.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 2 maart 2020

leuk om met de kinderen te vertoeven, wel prijzelijk, bij mooi weer en als ze al open zijn enorm druk wat lange wachttijden oplevert om aan iets te drinken te geraken

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

Gezellig.en een heerlijke huisgemaakte limonade gedronken. Eens iets anders op de kaart .dat ze ergens anders niet verkopen is altijd een plus punt

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 21 januari 2019 via mobiele applicatie

Hopelijk pakken de nieuwe eigenaars het beter aan.top locatie ,gewoon prachtig .mooie horecazaak .Mooi groot terras ,leuk voor de kinderen.prachtige vijver.

Datum van activiteit: maart 2018