Vandaag geopend: 11:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
speelweide

leuk om met de kinderen te vertoeven, wel prijzelijk, bij mooi weer en als ze al open zijn enorm ... meer lezen

Beoordeeld op 2 maart 2020
herman d
Wetteren, België
Aangenaam

Gezellig.en een heerlijke huisgemaakte limonade gedronken. Eens iets anders op de kaart .dat ze ... meer lezen

Beoordeeld op 19 maart 2019
Myriam B
Wetteren, België
via mobiele applicatie
Lees alle 41 beoordelingen

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Voor de prijs van 20€ krijg je een luxe
Ontbijt.
Heel fijn is dat je je eitjes en spek zelf kan bakken op kleine pannetjes. Ook kan je kleine pannenkoeken maken. Voldoende keuze in vlees en kaas.
Voor mij mocht de keuze in brood iets groter zijn.
Tof dat je op ouderwetse borden eet. Vers fruitsap was lekker maar beperkt tot 1 glas.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018

Lekkere BBQ hapjes, uitstekende bediening. Zeer prettig vertoeven in deze groene omgeving. We komen zeker nog terug als we in de buurt zijn!

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018

Plek voor leuke wandeling , drankje en pannekoek of ijsje met speeltuin en mooie omgeving. In de buurt ook jeugdherberg

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 9 juni 2018

Prachtige ligging in een groene omgeving met een grote vijver.
Vriendelijk en gedienstig personeel.
Voldoende aanbod van hapjes.
De dranken waren lekker en op de juiste temperatuur.
Enige minpunt : te weinig toiletten.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

Mooie speeltuin
Binnen speelhoekje
Lekkere bieren. (Aanrader UITZET TRIPEL)
Vriendelijke ongedwongen personeel

Datum van activiteit: april 2018