“Ideaal voor familie met kinderen”
Beoordeling van Prullenbos

Prullenbos
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 dingen om te doen in Wetteren
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
18 september 2017 beoordeeld

Je kunt er zo wel binnen als buiten genieten van een hapje en een drankje. Kinderen kunnen hen een hele namiddag amuseren in de prachtige natuurlijke omgeving en kind vriendelijke speeltuigen. Men kan er wandelen en fietsen in de omgeving en genieten met de ganse familie.

6 september 2017 beoordeeld

mooie locatie in de zomer om buiten iets te nuttigen s' avonds wel vroeg toe.
Het ontbijt is is zeer goed.

28 augustus 2017 beoordeeld

Het ontbijt of brunch op zondag is super! Hun concept is een rijkelijk buffet met vanalles: eitjes, brood, koffiekoeken, confituur, choco, kazen, yoghurt, pannenkoekjes, ... Je mist niets. Alles is netjes en verzorgd. De bediening is vriendelijk en je wordt warm onthaald. Er zitten wel heel veel gezinnen met kinderen en eerder grote tafels met families, maar dit stoort zeker niet! Er is voldoende ruimte en het is gezellig zitten. Geen te grote drukte.

8 augustus 2017 beoordeeld

Op een zomerse dag hier een wandeling rond de vijver gemaakt en iets gedronken in het cafe. Niet veel bijzonders, echt bos kan je dit noemen. We hadden er meer van verwacht.

Bekijk meer beoordelingen
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen er brunchen met een groep vrienden waaronder 2 baby's en een kleuter. Gezien het slechte weer waren we genoodzaakt om binnen te zitten. Toen we toekwamen was de ruimte nog niet afgeruimd van de mensen die kwamen ontbijten. Na even wachten (met dorst, er werd ons niet gezegd dat drank zelf besteld moest worden aan de bar) konden we plaatsnemen en werd het buffet uitgestald. Dit was lekker en voldoende, maar de chalet zag er rommelig en nogal afgeleefd uit. We konden onze 7 maand oud baby verversen in het gehandicapten toilet. Dit toilet stond vol kinderstoelen en rommel en was alles behalve proper.

Door het slechte weer zijn we niet verder dan de chalet geraakt. We komen zeker nog eens terug als de kinderen groter zijn. De speeltuin zag er veelbelovend uit.

Reizigers die Prullenbos bekeken, bekeken ook

Destelbergen, Oost-Vlaanderen
Wetteren, Oost-Vlaanderen

Wetteren, Oost-Vlaanderen

In Prullenbos geweest? Deel je ervaringen!