“mooie landelijke locatie voor een zondagse brunch”
Beoordeling van Prullenbos

Prullenbos
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 dingen om te doen in Wetteren
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
6 september 2017 beoordeeld

mooie locatie in de zomer om buiten iets te nuttigen s' avonds wel vroeg toe.
Het ontbijt is is zeer goed.

28 augustus 2017 beoordeeld

Het ontbijt of brunch op zondag is super! Hun concept is een rijkelijk buffet met vanalles: eitjes, brood, koffiekoeken, confituur, choco, kazen, yoghurt, pannenkoekjes, ... Je mist niets. Alles is netjes en verzorgd. De bediening is vriendelijk en je wordt warm onthaald. Er zitten wel heel veel gezinnen met kinderen en eerder grote tafels met families, maar dit stoort zeker niet! Er is voldoende ruimte en het is gezellig zitten. Geen te grote drukte.

8 augustus 2017 beoordeeld

Op een zomerse dag hier een wandeling rond de vijver gemaakt en iets gedronken in het cafe. Niet veel bijzonders, echt bos kan je dit noemen. We hadden er meer van verwacht.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen er brunchen met een groep vrienden waaronder 2 baby's en een kleuter. Gezien het slechte weer waren we genoodzaakt om binnen te zitten. Toen we toekwamen was de ruimte nog niet afgeruimd van de mensen die kwamen ontbijten. Na even wachten (met dorst, er werd ons niet gezegd dat drank zelf besteld moest worden aan de bar) konden we plaatsnemen en werd het buffet uitgestald. Dit was lekker en voldoende, maar de chalet zag er rommelig en nogal afgeleefd uit. We konden onze 7 maand oud baby verversen in het gehandicapten toilet. Dit toilet stond vol kinderstoelen en rommel en was alles behalve proper.

Door het slechte weer zijn we niet verder dan de chalet geraakt. We komen zeker nog eens terug als de kinderen groter zijn. De speeltuin zag er veelbelovend uit.

Bekijk meer beoordelingen
31 juli 2017 beoordeeld

Deze locatie is goed gelegen in een uithoek van Wetteren-Ten Ede bij de grens met Laarne. Er is een grote (vis)vijver en leuke speeltuigen voor kinderen van vooral jong e leeftijd.
Er wordt erop gerekend dat iedereen de drankjes komt ophalen in het chalet dat goed c entraal gelegen is. Eigenlijk is alles georganiseerd op veel geld v erdienen met zo weinig mogelijk moeite.
De bbq viel tegen want een andere groep at tegelijk met ons en die waren blijkbaar vlugger en bedienden zich rijkelijk waardoor onze groep veel te weinig vlees had. Het buffet bij de bbq wa s trouwens ook zeer matig.
De kinderen hadden een superleuke middag maar ik zou liever voor iets m et kwaliteit gaan.

Reizigers die Prullenbos bekeken, bekeken ook

Destelbergen, Oost-Vlaanderen
Wetteren, Oost-Vlaanderen

Wetteren, Oost-Vlaanderen

In Prullenbos geweest? Deel je ervaringen!