“Gewoon lekker.”

De Foute Peper
Geclassificeerd als nr. 22 van 39 Restaurants in Wetteren
Keukens: Belgisch, Italiaans, Midden-Oosters
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met aangenaam terras. Vriendelijke bediening. Op het eten valt weinig aan te merken. Gewoon lekker zoals je het kan verwachten.

20 september 2017 beoordeeld

De diner was gewoon lekker.
Bediening kan wel beter. De bestelde hapjes voor bij de de gin-tonic kwamen pas op tafel na het soepje.
En de afrekening loopt vreemd en een dank je wel of een goede avond vergeten ze op deze lokatie raar maar waar.

2 september 2017 beoordeeld

De foute Peper serveert eerlijk eten. Goede smaak en lekker.
Ik ben er met mijn zoontje 2 maal geweest. Wat geserveerd wordt is voldoende qua kwantiteit en heerlijk qua kwaliteit.
Jammer dat de prijzen van het speciale bier hoog zijn, wat mij in ieder geval weerhield van een 2e speciaal biertje.

11 juli 2017 beoordeeld

Mijn man en ik houden van een eerlijke keuken, voor ons geen snobistisch gedoe maar een gemoedelijke sfeer.. Wij gaan er regelmatig en zijn steeds even goed bediend. Geen toppers op de menu maar wel een lekkere keuken met eerlijke prijzen. Een zeer mooi terras en leuke sfeer. Vlotte en vriendelijke bediening. Hun cote à l os menu is een aanrader.

15 april 2017 beoordeeld

Het is een gezellige locatie , vooral in de zomer is het terras een aanrader.De mensen zijn zeer vriendelijk.Het eten is verzorgd en in zijn prijsklasse zeer goed. Als je een koffie neemt wordt je echt verwend

Reizigers die De Foute Peper bekeken, bekeken ook

Wetteren, Oost-Vlaanderen

In De Foute Peper geweest? Deel je ervaringen!