“Aangenaam vertoeven”

De Foute Peper
Geclassificeerd als nr. 20 van 39 Restaurants in Wetteren
Keukens: Belgisch, Italiaans, Midden-Oosters
11 juli 2017 beoordeeld

Mijn man en ik houden van een eerlijke keuken, voor ons geen snobistisch gedoe maar een gemoedelijke sfeer.. Wij gaan er regelmatig en zijn steeds even goed bediend. Geen toppers op de menu maar wel een lekkere keuken met eerlijke prijzen. Een zeer mooi terras en leuke sfeer. Vlotte en vriendelijke bediening. Hun cote à l os menu is een aanrader.

Schrijf een beoordeling

15 april 2017 beoordeeld

Het is een gezellige locatie , vooral in de zomer is het terras een aanrader.De mensen zijn zeer vriendelijk.Het eten is verzorgd en in zijn prijsklasse zeer goed. Als je een koffie neemt wordt je echt verwend

17 maart 2017 beoordeeld

Aangenaam restaurant, gevarieerde kaart en verzorgde dagschotels. Het tuinterras is top, en als de zon een beetje meewerkt beschikbaar van vroeg in de lente tot ver in de herfst.

11 maart 2017 beoordeeld

Goede verzorgde schotels, heerlijk terras! Vriendelijke bediening, 's avonds gezellig aan de haard, even welkom voor een kop koffie.

7 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met bevriend koppel bezocht en allen tevreden. Gekozen voor de maandmenu en we kregen waar voor ons geld. Meer dan dat zelfs want was heel lekker aan democratische prijs. Fles huiswijn voldeed eveneens aan een goede prijs/kwaliteitsverhouding. We gaan zeker nog terug

Reizigers die De Foute Peper bekeken, bekeken ook

Wetteren, Oost-Vlaanderen

In De Foute Peper geweest? Deel je ervaringen!