“Verjaardag Lunch”

De Foute Peper
Geclassificeerd als nr. 20 van 39 Restaurants in Wetteren
Keukens: Belgisch, Italiaans, Midden-Oosters
25 oktober 2016 beoordeeld

Zeer net restaurant met een verzorgde keuken en vlotte bediening.
De tafel zijn goed ingericht alsook de hond bij ons aan tafel zitten. Mooi en ruime parking met groot terras aan de vijver
Zeker een aanrader

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier toevallig terecht, en hadden geluk dat er een plaats vrij kwam op het terras.
Mijn man bestelde mosselen, onze dochter kinderspaghetti en ik een slaatje met geitenkaas.
Het slaatje was echt lekker en de portie was perfect, ook de kinderspaghetti was lekker.
Mijn man was echter heel teleurgesteld. De mosselen waren bereid met teveel selder en er werden ook peperbolletjes toegevoegd. Dit zijn voor hem geen "mosselen natuur". Ook waren nog ongeveer de helft van de mosselschelpen dicht (niet lang genoeg op het vuur?)...
Jammer.

18 mei 2016 beoordeeld

heel gezellige taverne vooral als het lekker weer is, dan kan je van de mooie verzorgde tuin genieten...meestal stoppen wij hier even met de fiets op een mooie zomerdag om een lekker biertje te nuttigen zoals .......piraat !!!

2 april 2016 beoordeeld

Flauwe ontvangst. Niet alles wat op de kaart stond was in huis.
Bediening aan de trage kant. Niet gezellig.

28 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening. Lekkere keuken. Maandmenu is steeds gevarieerd. Ierse ribeye is een aanrader ! Steeds vriendelijk personeel. Gezellig in de winter met het houtvuur.

Reizigers die De Foute Peper bekeken, bekeken ook

Wetteren, Oost-Vlaanderen

In De Foute Peper geweest? Deel je ervaringen!